حضور مقتدر دانشجویان در سنگر تولید علم ادامه راه شهدای دانشجوست

خبرگزاری شبستان :رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: حضور مقتدر دانشجویان ما در سنگر تولید علم در حقیقت ادامه راه شهدای دانشجوست که در 16 آذر به خونشان غلتیدند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل،فرشید سلیمی ننه کران عصر امروز (16آذر) در مراسم گرامیداشت سالروزدانشجو در محل سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحداردبیل،شاخصه های مهم شهدای دانشجوی 16 آذر را حق طلبی، آرمان گرایی و شهادت طلبی عنوان کردو گفت: 16 آذر روزی است که بهترین فرزندان این کشور که در سنگر بصیرت و دانایی حضور داشتند باید در برابر فزون خواهی امریکا و دیگر مستکبران بایستند و اجازه ندهند حق و حقوق این ملت در عرصه علم، استقلال همه جانبه و آزادی واقعی نادیده گرفته شود.

 

وی افزود: امروز در تداوم همین سنگر پرصلابت، دانشجویان ما بالنده و پر امید در سنگر توسعه علمی و پیشرفت های روز افزون حضور پیدا کرده و با این حضور خود تو دهنی بزرگی را به یاوه گویان شرق و غرب وارد می کنند.

 

سلیمی ننه کران با تشریح رشد چشم گیر تولیدات علمی دانشگاه های ایران به ویژه حضور دانشگاه آزاد اسلامی در سنگر توسعه همه جانبه ، توجه به استقلال علمی و خودکفایی داخلی در این سنگر، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با 24 هزار دانشجو در بیش از 100 رشته مشغول فعالیت است که علاوه بر گستردگی فعالیت های آموزشی، برنامه های تحقیقاتی و پژوهشی این دانشگاه با تولید مقالات علمی متنوع چشم گیر و شاخص به نظر می رسد.

 

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با محور و مبنا قرار دادن همان نام بامسمای اسلامی در سال های اخیر کوشیده است تا شاخصه های ارزشی و اسلامی در دانشگاه ها ترویج و توسعه پیدا کند تا بتوانیم روز افزون در سنگر پیشرفت ها و توسعه علمی، گام های جدی و قدم های حقیقی را برداریم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: دانشجویان این دانشگاه با توان و قدرتی مضاعف بعد از فارغ التحصیلی تمام یافته ها و دستاوردهای 3 دهه اخیر خود را به کار گرفته تا بتواند در عرصه های جهانی و بین المللی خوش بدرخشد به طوری که این دانشگاه هم اکنون در صف دانشگاه های طراز بالا و اول جهان اسلام و منطقه خاور میانه قرار دارد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 320825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha