مسوولان استان روح تعهد نسبت به پاسخگویی به مردم و رسانه داشته باشد

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز با انتقاد از برخورد برخی مسئولان با اصحاب رسانه و مردم گفت: این مسئولان باید دلیل و توجیه منطقی برای عدم پاسخگویی به اصحاب رسانه و مردم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ سید طاهر طاهری، استاندار البرز صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید به اهمیت روح تعهد پاسخگویی به مردم گفت: متاسفانه برخی از مسئولان استان پاسخگوی برخی مراجعات مردمی بویژه طرح موضوعات مختلف از سوی رسانه ها نیستند در این راستا از مدیرکل صدا و سیمای استان خواسته ام هر مدیری که پاسخگو نیست به من اطلاع دهد.


به گفته مقام ارشد دولت در استان البرز؛ مواقعی دیده می شود به رغم آنکه مسئولان در محل کار خود حاضر هستند اما وانمود می کنند که در محل خدمت حضور ندارند در حالی که این اقدام ناشایست با روح تکریم ارباب رجوع منافات دارد.
 

طاهری با ارزیابی اهمیت پاسخگویی مدیران و مسوولان نسبت به خواسته های مردم تاکید کرد: مسئولان استانی باید بدون مبالغه و با صداقت و حفظ امانت پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم بوده و گزارش عملکرد خود را به اطلاع آنان برسانند.


طاهری تصریح کرد: از دیگر موارد با اهمیت و لازم الاجرا همکاری لازم را با اصحاب رسانه به ویزه صدا و سیمای استان است .

 

در پایان استاندار البرز پاسخ گویی به مردم و دارا بودن روحیه تعهد به نیازهای مردم و اخلاق مداری را نکات برجسته در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 320975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha