جشنواره قرآنی بایدپایگاه ترویج قرآن باشد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه گفت:جشنواره قرآنی بایدپایگاه ترویج قرآن باشد.

محمدرضا ترحمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه امری ضروری و لازمه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ معارف و علوم قرآنی درجامعه اتخاذ تدابیری صحیح است که همکاری و تعامل بیشتر دستگاه ها را می طلبد.

 

وی ادامه داد:قرآن کریم راهگشای زندگی انسان ها در تمام دوران هاست و همه ما باید تلاش کنیم تا این کتاب آسمانی به شکل مطلوب بهره ببریم و جامعه را در مسیر پیشرفت و تعالی یاری رسانیم.

 

ترحمی گفت:عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی جامعه را از آسیب های اجتماعی و توطئه های دشمنان مصون نگه می دارد چرا که توجه و توسل به این کتاب آسمانی می تواند خنثی کننده تمام نقشه ها و برنامه های دشمنان باشد.

 

وی گفت:توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی ضروری است و این مقوله نیازمند فرهنگ سازی صحیح و جامع است و در این راستا برگزاری جشنواره ها و همایش های قرآنی مهم است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان از برگزاری جشنواره قرآنی" فجر باران" برای سومین سال پیاپی در آستان مقدس امامزادگان این شهرستان خبر داد و افزود:برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، پیامک و چاپ ویژه نامه قرآنی از بخش های این جشنواره است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 321071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha