حرکت هیئت نوجوانان عاشورایی در اراک

خبرگزاری شبستان: به مناسبت ایام شهادت حضرت رقیه(س) کاروان غم دختران دانش آموزان (17 آذر) در خیابان های شهر اراک به حرکت در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، این کاروان دانش آموزی که متشکل از دانش آموزان دختر مدارس قرآنی فطرت و ابتدایی قدس بودند با تجمع در مقابل مسجد سیدها در خیابان های شهر اراک به حرکت در آمده و با طی مسیر خیابان امام خمینی(ره) در کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) این شهر تجمع کردند.


حجت الاسلام ابوالفضل صابری، یکی از وعاظ شهر اراک در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) بر الگو گیری از آن بزرگوار تاکید کرد.


وی افزود: دختران جوان باید این بانو را الگوی خود قرار داده و با حفظ حجاب و عفت خود در مسیر ارزش های دینی و اسلامی گام بردارند.


در ادامه این مراسم سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این کاروان غم گفت: حرکت کاروان غم دانش آموزی نشان دهنده عشق و اردات دانش آموزان به خاندان اهل بیت(ع) است.


وی ادامه داد: واقعه عاشورا به انسان ها درس آزادی، ایستادگی، شهامت و فداکاری می دهد و اگر افراد در این مسیر گام بردارند به سعادت دنیا و آخرت خواهند رسید.


گفتنی است اجرای سرود همگانی دانش آموزان، اجرای تعزیه حضرت رقیه و اقامه نماز ظهر و عصر از برنامه های جنبی این مراسم بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 321084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha