آغاز آموزش مجازی عمره گزاران از اول دی

آموزش مجازی زائران عمره گزار در مباحث احکام و مناسک، آداب عمره و زیارت، تاریخ، سیره و اماکن، امنیت سفر، بهداشت و سلامت و اسرارو معارف عمره برگزار می شود.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: با توجه به در پیش بودن ایام عمره مفرده دوره های آموزشی زائران عمره گزار به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

وی افزود: آموزش مجازی زائران عمره گزار از اول دی ماه به صورت هفتگی در مباحث احکام و مناسک، آداب عمره و زیارت، تاریخ، سیره و اماکن، امنیت سفر، بهداشت و سلامت و اسرار و معارف عمره برگزار می شود.
زائران می بایست قبل از شروع کلاس های مجازی با مراجعه به سامانه آموزش مجازی زائران به نشانی اینترنتی http://zaer.hajj.ir اقدام به ثبت نام کرده و نرم افزار مربوط به کلاس آنلاین که در صفحه اصلی سامانه موجود است را نصب کنند.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری یادآور شد: آموزش حضوری زائران عمره گذار با توجه به بخشنامه اعلام شده به مناطق هم اکنون در حال برگزاری است که در آن زائران با مباحث احکام و مناسک، آداب عمره وزیارت، تاریخ، سیره و اماکن و اسرار و معارف عمره آشنا می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به عثه مقام معظم رهبری وی با بیان اینکه آموزش های حضوری سه جلسه در ایران، سه جلسه در مدینه و یک جلسه در مکه برای زائران برگزار می شود، یادگیری و آموزش را لازمه کسب معرفت دانست و گفت: حضور در این جلسات آموزشی برای زائران الزامی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 321543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha