حضور فیلم های«برلین منفی هفت»و «خاک و مرجان»درجشنواره فیلم هند

خبرگزاری شبستان: فیلم های «برلین منفی هفت» و «خاک و مرجان» در هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کرالا – هند حضور می یابند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان، جشنواره بین المللی کرالا از 15 تا 22 آذر (6 تا13 دسامبر) برگزار می شود. این جشنواره شامل 11 بخش متفاوت است اسامی بخش ها و تعداد فیلمهای هر بخش به شرح زیر می باشد:


1- فیلمهای رقابتی (14 فیلم )
2- سینمای جهان (80 فیلم)
3- سیمای امروز مالایایی (7 فیلم)
4- پیشگامان سینما (شامل سینمای آسیا- 6 فیلم، اکسپرسیونیسم – 6 فیلم ، فیلمسازان خیابانی امریکای لاتین – 8 فیلم ، فیلم های سامورایی – 7 فیلم)
5- بررسی سینمای نیجریه (7 فیلم)
6- سینمای امروز هند (7 فیلم)
7- ستارگان برجسته سینمای هند (6 فیلم)
8- تمرکز بر آثار6 استاد برجسته سینمای جهان (49 فیلم)
9- صد سالگی سینمای هند ( 5 فیلم)
10- بررسی آثار ژان رنوار (6 فیلم)
11- نمایش های ویژه (6 فیلم)

 

فیلم های "برلین منفی هفت" به کارگردانی "رامتین لوافی پور" و "خاک و مرجان" به کارگردانی "مسعود اطیابی" که عرضه بین المللی آنها توسط موسسه رسانه های تصویری صورت می گیرد، در بخش غیر رقابتی سینمای جهان به اکران در خواهند آمد.

 

"مسعود اطیابی" کارگردان فیلم "خاک و مرجان" جهت شرکت در نخستین حضور بین المللی فیلم خود روز سه شنبه راهی هند خواهد شد. فیلم "خاک و مرجان را "امیر پروین حسینی" تهیه کرده است. فیلم داستان زندگی مرد افغان ، "قادر" ، را به تصویر می کشد که پس از سالها برای عروسی دخترش به کابل باز می گردد و با حوادثی روبرو می شود که از گم شدن همسرش در دوران جنگ پرده بر می دارد...

 

شایان ذکر است فیلم های "هیس دختران فریاد نمی زنند" و "پرویز" هم به عنوان نمایندگان کشورمان در این جشنواره حضور دارند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 321615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha