بیش از هفت هزار مسجد در کشور احداث شده است

خبرگزاری شبستان: فرمانده قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه انقلاب اسلامی از احداث بیش از هفت هزار مسجد توسط این قرار گاه در کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرتیپ پاسدار سید ضیاء الدین حزنی، فرمانده قرب کوثر خاتم النبیاء سپاه انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه انقلاب اسلامی اظهار داشت: پروژه های آب رسانی، برق رسانی، احداث غسالخانه، مسجد، مدرسه، سالن ورزشی و خانه عالم توسط این قرارگاه در مناطق محروم احداث می شود.


وی افزود: بیش از هفت هزار مسجد توسط این قرار گاه در کشور تاکنون احداث شده که 84 باب آن در استان اصفهان احداث شده و برای اجرای این پروژه ها از اعتبارات زکات نیز استفاده می شود که احداث مسجد در نقاط محروم نیاز و به فعالیت های فرهنگی و ترویج نماز کمک می کند.


فرمانده قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه انقلاب اسلامی گفت: برای حضور عالم و روحانیون در روستاها و نقاط محروم و فعالیت های فرهنگی در آن مناطق خانه عالم نیز احداث می شود که این خانه های عالم از محل اعتبارات زکات و قرارگاه می باشد.


وی با بیان اینکه 28 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی به استان اصفهان اختصاص یافته است، تصریح کرد: بیش از 200 پروژه در حال اجراست که بیش از 80 مورد آن هنوز تکمیل نشده که بزودی تکمیل می شود و اعتبارکامل استان اصفهان برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی نیز تخصیص می یابد.


وی ادامه داد: توجه به مناطق محروم نیاز است و باید مسئولان در این خصوص توجه داشته باشند و برای رفع نیازهای آن ها اولویت بندی صورت بگیرد و اعتباراتی به آن ها اختصاص یابد که این کار توسط قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه انقلاب اسلامی صورت می گیرد.
 

وی اضافه کرد: قرارگاه سیدالشهدا(ع)سپاه و ردیف های اعتباری سپاه و مردم نیز در اجرای این پروژه های همکاری و مشارکت دارند.
 

پایان پیام/

کد خبر 321660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha