افتتاح نمایشگاه گروهی نخستین کانون عکاسان سنندج

خبرگزاری شبستان: عصر امروز و با حضور هنرمندان رشته‌ های مختلف هنری نمایشگاه گروهی عکاسان جوان سنندج در نگارخانه ارشاد اسلامی این شهر دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، مهدی توکلی مسئول نخستین کانون عکاسان شهر سنندج عصر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: اعضای کانون عکس " گزنگ" سنندج در نخستین گام از فعالیت گروهی خویش آثار دو ماهه نخست فصل پاییز را در قالب این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.


وی افزود: در این نمایشگاه 50 اثر از 21 عکاس جوان سنندجی در معرض دید قرار گرفته است که درون مایه آثار خلق شده به مستندهای اجتماعی برگرفته از آداب و سنن و آیین های مردم کردستان و منابع طبیعی و محیط زیست این استان اختصاص دارد.


توکلی خاطر نشان کرد: کانون " گزنگ" ( پرتو خورشید) نخستین کانون تخصصی حوزه عکس و فیلم سنندج بوده و امید است به همت اعضا و حمایت های مسئولان و متولیان امر شاهد گسترش این رشته هنری در شهر فرهنگی سنندج باشیم.


وی خاطر نشان کرد: استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از قطب های اصلی هنر عکاسی در کشور بوده و بدون شک برپایی نمایشگاه های دائمی و تشکیل کانون های تخصصی می تواند زمینه بارورکردن این حوزه را دربرداشته باشد.


توکلی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کانون تخصصی " گزنگ" به هیئت مؤسسی عطا قادری، بهزاد بی نیاز، جلال داسار، حمید محمدی و مهدی توکلی تشکیل شده و امید است که در هر فصل نمایشگاه عکس گروهی را در شهر سنندج و دیگر شهرهای کشور برپا نماییم.


گفتنی است نخستین نمایشگاه عکاسی گروه " گزنگ" تا پایان هفته جاری در صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
پایان پیام/
 

کد خبر 321663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سيران IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام. خوب بود. ميتونست ...بهترم باشه..