کمک 340 میلیون تومانی حامیان به ایتام گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از کمک 340 میلیون تومانی حامیان ایتام در آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس حاجی اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 16 هزار و 400 حامی سرپرستی 7 هزار و 600 یتیم و مددجوی تحت حمایت این نهاد را برعهده دارند.


وی با اشاره به اینکه حامیان در آبان 340 میلیون تومان کمک کرده اند، افزود: از این میزان 310 میلیون تومان بصورت نقدی و 30 میلیون تومان بصورت غیرنقدی بوده است.


حاجی اکبری خاطرنشان کرد: طرح محسنین از ماه رمضان سال جاری در استان گلستان برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شده است و با تجربه خوبی که از اجرای طرح اکرام ایتام داشته ایم امید داریم که بتوانیم همراهی خوب خیرین و حامیان را با طرح محسنین نیز داشته باشیم.


کمک 20 میلیون ریالی کارکنان بنیاد مسکن گلستان به ایتام
ربیع اله وفایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: کارکنان بنیاد مسکن گلستان 20 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کردند.


وی اظهار داشت: در این نهاد تلاش های بسیاری برای ترویج فرهنگ یتیم نوازی در بین اقشار مختلف جامعه صورت پذیرفته که منجر به همراهی خوب مردم نوع دوست گلستان با طرح اکرام ایتام استان شده است.


وفایی تصریح کرد: 20 نفر از کارکنان اداره کل بنیاد مسکن که سرپرستی ایتام این نهاد را بر عهده دارند برای کمک 20 میلیون ریال به حساب ایتام تحت حمایت این نهاد واریز کرده اند.


کمک 42 میلیون ریالی حامیان ایتام در دانشگاه گلستان و منابع طبیعی
اسماعیل بشارتلو، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه منابع طبیعی گرگان و دانشگاه گلستان 42 میلیون ریال به ایتام این نهاد کمک کردند.


وی افزود: به منظور همراهی فرهیختگان جامعه در ترویج فرهنگ یتیم نوازی طرح اکرام ایتام دردانشگاه های استان اجرایی شده و در مناسبت های مختلف شاهد کمک های قشر دانشگاهی استان به ایتام هستیم.


بشارتلو تصریح کرد: در آبان ماه نیز حامیان ایتام در دانشگاه های گلستان و منابع طبیعی گرگان 42 میلیون ریال برای کمک اهداء کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 322002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha