لزوم برجسته سازی مطاهر دینی در همه سطوح

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد خواستار لزوم برجسته سازی مظاهر دینی در همه سیستم ها و سطوح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، ظهر امروز ( 19 آذر) در دیدار با مدیرکل و مدیران شهرستانی تبلیغات اسلامی استان با اشاره بر اثرات آموزش های دینی در خانواده ها و مدارس ابتدایی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید تکیه فعالیت های خود را بر روی خانواده ها و به ویژه بانوان بگذارد.


وی دین را اساس حیات انسان دانست و افزود: به همین علت است که باید در همه سیستم ها و همه سطوح مظاهر دینی ما برجسته باشد.


استاندار یزد با بیان اینکه ایدئولوژی اسلامی، جهان شمول است، گفت: بنابراین ما باید سرآمد جهان شویم تا همه مسائل اسلامی برای ملل مختلف دنیا تفهیم شود و این مسأله باید به زبانی باشد که آنها می فهمند.


وی با اشاره به روش جذب جوانان به دین و برنامه های فرهنگی اظهار داشت: روش های تبلیغی جهت جذب جوانان دارای ظرافت های خاص خود می باشد.


میرمحمدی، گرفتن احساس تحقیر از جوانان را مایه شخصیت دهی به آنان دانست و افزود: باید میدان را باز کرد تا جوانان بتوانند خود نمایی کنند و ما باید خود نمایی آنان را جهت بدهیم.


وی با بیان اینکه باهر نسلی باید به زبان همان نسل سخن گفت، افزود: برای ایجاد باور، باید مصادیق روشنی را برای حرفهایمان داشته باشیم و سازمان تبلیغات در این زمینه رسالت سنگینی را برعهده دارد.


میر محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه در جهان امروز جوانان با عوامل متعدد تأثیرگذار زیادی مواجه هستند هر روز این وظیفه خطیرتر می شود.


استاندار یزد اظهار داشت: انشالله تمام دنیا مدرسه عشق و دین اسلامی می شود و به یاری خدا، وعده الهی محقق شده، با ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) دنیا سرشار از عدل و داد و نشاط می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 322047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha