انعقاد تفاهمنامه همکاری بین کانون های مساجد و سازمان بهزیستی استان یزد

خبرگزاری شبستان: تفاهمنامه همکاری بین دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سازمان بهزیستی استان یزد منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، صبح امروز با حضور بهرام عبدالحسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیات نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، محمد حسین رحیمی نسب مدیر کل سازمان بهزیستی و محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد تفاهمنامه همکاری بین دبیرخانه کانون های مساجد و سازمان بهزیستی استان منعقد شد.


این تفاهم نامه با هدف بالا بردن سطح معلومات اعضای کانون های مساجد در زمینه های گوناگون آموزش های پیشگیرانه من جمله مهارت های زندگی، خانواده و ... و فعال نمودن مساجد با استفاده از برگزاری کارگاه های آموزشی مورد نیاز در مساجد و استفاده از پتانسیل مساجد در فعالیت های اجتماع محور به امضاء طرفین رسید.


تامین مربی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی در مساجد، ارائه گواهینامه به اعضاء کانون های شرکت کننده در دوره های آموزشی، در اختیار قرار دادن اردوگاه های سازمان بهزیستی جهت اعضای فعال مرتبط با طرح های پیشگیری و ارائه خدمات کم هزینه جهت افراد بی بضاعت معرفی شده از سوی کانون های مساجد از تعهدات سازمان بهزیستی در این تفاهم نامه می باشد.

 

دبیرخانه کانون های مساجد نیز در این تفاهم نامه متعهد به اجرای معرفی مساجد فعال جهت همکاری، معرفی کانون های داوطلب اجرای کارگاه های آموزشی به سازمان بهزیستی و اطلاع رسانی به مساجد در خصوص فعالیت ها سازمان بهزیستی شده است.


لازم به ذکر است، این تفاهم نامه به امضاء بهرام عبدالحسینی دبیر هیات نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد و محمد حسین رحیمی نسب مدیر کل سازمان بهزیستی استان یزد رسید.
 

پایان پیام/

کد خبر 322161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha