475 سکه عتیقه در کهنوج کشف شد

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج از کشف 475 سکه عتیقه در جریان رزمایش غدیر 92 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سرهنگ عباس خاکی نهاد گفت: ماموران انتظامی کهنوج پس از ماه ها اقدامات اطلاعاتی، بهره گیری از شگردهای پلیسی و شناسایی مجرمان، بامداد روز گذشته با شنیدن "رمز یا زهرا(س)" اجرای بخش عملیاتی رزمایش غدیر 92 را آغاز کردند.


وی افزود: این رزمایش با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، متهمان تحت تعقیب، جمع­آوری سلاح های غیرمجاز و برخورد با دارندگان آنها، دستگیری عوامل شرارت و ناامنی، کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان، مقابله با قاچاقچیان سوخت و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها و شهرها اجرا خواهد شد.

 

وی در تشریح دستاوردها از اجرای رزمایش ابراز داشت: ماموران انتظامی روز گذشته توانستند 10 سارق، 4 کلاهبردار و 40 متهم تحت تعقیب مقام قضایی را شناسایی و دستگیر کنند.

 

خاکی نهاد با اشاره به حضور پر رنگ ماموران پلیس راه و راهور در سطح معابر درون و برون شهری کهنوج از کاهش تخلفات حادثه ساز خبر داد و گفت: تاکنون در اجرای این رزمایش، 155 راس گوسفند قاچاق به ارزش 465 میلیون ریال، تعدادی سلاح غیر مجاز، بیش از 50 هزار عدد قرص و شربت روان گردان و مقداری کالای قاچاق به ارزش 50 میلیون ریال کشف شده است.

 

وی همچنین از کشف 475 قطعه سکه عتیقه به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون ریال در جریان این رزمایش خبر داد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج یادآور شد: ماموران پلیس توانستند طی 24 ساعت گذشته 8 قاچاقچی مواد افیونی و 4خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروی انتظامی؛ وی با اشاره به پاکسازی و بازرسی 85 نقطه شهری و 60نقطه روستایی، تصریح کرد: در روز اول از اجرای این رزمایش یک باند 5 نفره سرقت از منازل نیز دستگیر شد.

 

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: مجرمان و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

 


پایان پیام/

کد خبر 322184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha