حفظ امنیت و ارتقاء نظم عمومی نیازمند همکاری و همدلی است

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حفظ و ارتقاء امنیت و نظم عمومی نیازمند همکاری و همدلی همه جانبه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ ایرج کاکاوند، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی امروز(14 اسفند) در همایش رابطین نهادها و سازمان های دولتی که در نمازخانه فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های معاونت اجتماعی ناجا گفت:همدلی و همراهی دستگاه های با یگدیگر سبب ایجاد نظم عمومی در جامعه می شود.


وی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی یکی از مهمترین و بزرگترین سازمان های کشور از جنبه های اهمیت و حساسیت ماموریت و همچنین وسعت جغرافیایی خدمات، تنوع خدمت و عده دریافت کنندگان خدمت است افزود: نیروی انتظامی مسئولیت حفظ و امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد.


این مقام مسئول با بیان اینکه همه دستگاه ها نقش محوری را در ایجاد حفظ و ارتقاء امنیت در سطح کشور دارند، اظهار کرد: همیشه آخرین دستگاه نیروی انتظامی نیروی انتظامی است که در صحنه حضور آشکار و فعال دارد.


سرهنگ کاکاوند خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب، اطلاع رسانی به موقع وضوعات امنیتی را به اطلاع مسئولان برسانیم تا در تمام حوزه ها بتوانیم تصمیم گیری لازم را داشته و شاهد ارتقاء امنیت در سطح جامعه باشیم.


در ادامه این همایش محسن صفایی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: در حوزه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین راداریم که در آن مراتب تربیت مشخص و به عنوان راهبرد آموزش و پرورش در حال اجرا است.


ویافزود: پرداختن به دو موضوع مهندسی فرهنگی و پیوست فرهنگی از عمده فعالیت های این نهاد است که در بخش پیوست های فرهنگی مخاطب شناسی، شناخت ویژگی های مخاطبان و تعامل علمی و هدفمند ضروری است.


پایان پیام/

کد خبر 349861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha