جشنواره" رسانه، نظم و امنیت عمومی" فرصتی برای کاهش آسیب های اجتماعی

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری جشنواره "رسانه، نظم و امنیت عمومی" فرصتی برای افزایش مشارکت رسانه ها با پلیس و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

سردار یحیی شرفی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: این جشنواره می تواند گامی در راستای توسعه مشارکت رسانه ای در حوزه آسیب های اجتماعی باشد.


وی تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا با همکاری رسانه ها و فرهیختگان حوزه قلم زمینه را برای افزایش روزافزون امنیت در جامعه فراهم کند.


شرفی، با بیان اینکه خبر، مصاحبه و گزارش های ارسالی به این جشنواره باید به طور مجزا در 2 گروه رسانه های مکتوب شامل روزنامه ها و گاهنامه ها و رسانه های مجازی شامل خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی باشند، افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا (30 دی) فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران - خیابان آزادی، خیابان جمال زاده جنوبی،کوچه رشتچی، معاونت اجتماعی ناجا ارسال نمایند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: پایگاه اینترنتی www.festival.police.ir نیز برای ارسال الکترونیکی آثار در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: آثاری در این جشنواره شرکت داده می‌شوند که در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند به چاپ رسیده باشد.

 

شرفی، تعامل و همکاری بیش تر رسانه ها با پلیس و تقویت نقش موثر رسانه در کاهش آسیب های اجتماعی را از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 330814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha