امنیت بنگاه‌های اقتصادی ضامن ثبات امنیت روانی جامعه است

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه تامین امنیت بنگاه‌های اقتصادی ضامن ثبات امنیت روانی جامعه است، گفت: رعایت تدابیر انتظامی برای تاسیس شعبات بانک‌ها ضروری است.

سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اظهار کرد: آمیخته‌شدن سنت ایرانی با دین مکرم اسلام موجب حرکتی نو توام با تکریم و ادب برای مهمان‌نوازی و شروع سال جدید برای همگان شده است.
 

وی با اشاره به اینکه امنیت از مؤلفه‌های اصلی جذب و توسعه اقتصادی در جامعه است، تاکید کرد: تحرک تازه و نو باید برای همگان مشخص باشد و وجود مواهب طبیعی و فرهنگ بالا این استان وظایف ما را برای خدمات بهتر سنگین می‌کند.
 

قائدرحمتی، تسهیل در ارائه خدمات بهتر را موجب جذب بیشتر مسافر در این استان دانسته و تصریح کرد: با تامین امنیت مناسب و ارائه خدمات به موقع می‌توانیم زمینه جذب بیش از پیش مسافر و توریسم در این استان باشیم.
 

فرمانده انتظامی گیلان، امنیت را از مؤلفه اصلی جذب و توسعه اقتصادی در جامعه اعلام و خاطرنشان کرد: امنیت و اقتصاد مانند زنجیر به همدیگر متصل بوده و انفکاک این 2، یکدیگر را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.
 

وی رعایت تدابیر انتظامی برای تاسیس شعبات بانک‌ها را ضروری دانست و گفت: تسهیل در تردد و محیط امن، زمینه را برای احساس امنیت و اعتماد مردمی به بانک‌ها و مؤسسات مالی افزایش می‌دهد.
 

قائدرحمتی با اشاره به اینکه تامین امنیت بنگاه‌های اقتصادی، ضامن ثبات امنیت روانی جامعه است، تاکید کرد: پلیس از هیچ تلاشی برای بانک‌ها و موسسات مالی که ویترین اقتصادی کشور هستند دریغ نمی‌کند.
 

رئیس پلیس گیلان، اظهار کرد: در آستانه پایان سال، حجم مطالبات مردم بالا رفته و ما باید با مدیریت لازم و تلاش مضاعف خواسته بحق مردمی را بوقع به مرحله اجرا در آوریم.
 

صحت عمل ماموران وظیفه‌شناس در شهرستان رودسر
وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران وظیفه‌شناس در شهرستان رودسر، دست رد بر سینه متهم مشروبات الکلی زدند، تاکید کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در ایستگاه ایست و بازرسی چابکسر در حین کنترل خودروهای عبوری به راننده یک دستگاه خودرو مشکوک شده و در بازرسی از این خودرو مقداری مشروبات الکلی کشف و این متهم را دستگیر کردند.
 

قائدرحمتی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی هنگام انتقال متهم با رشوه 2 میلیون و 300 هزار ریالی به جهت چشم‌پوشی و خلاصی از پیگرد قضایی مواجه شده و ضمن رد رشوه، مراتب را صورتجلسه کردند.
 

فرمانده انتظامی گیلان، اذعان کرد: متهم با تشکیل پرونده و صورت‌جلسه رد رشوه جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
 

پایان پیام/

کد خبر 347954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha