راه حمیل به کرمانشاه باز است

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام از باز شدن راه حمیل به کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ نورالله خادم، رئیس پلیس راه نیروی انتظامی استان ایلام، صبح امروز(24 آذر) با اعلام این خبر به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: راه حمیل کرمانشاه که دلیل ریزش کوه مسدود شده بود از دیروز غروب باز شده است.


وی، افزود: با همکاری و تلاش مضاعف پلیس راه ایلام و استان همجوار کرمانشاه و راهدای دو استان خوشبختانه راه حمیل که به علت ریزش کوه در 10 کیلومتری از سمت کرمانشاه مسدود بود کاملا باز شده است.


رئیس پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام، با بیان اینکه اطلاع رسانی به هم استانی های عزیز در این خصوص از طریق رسانه های گروهی و رسانه ملی صورت گرفته است.


سرهنگ خادم، با اشاره به رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان، تصریح کرد: به رانندگان عزیز توصیه می شود که با توجه به اینکه در چندین نقطه استان ریزش کوه به صورت کلی و جزئی داریم، نکات ایمنی را به ویژه در روزهای بارندگی را رعایت کنند.


وی، با بیان اینکه نقاط حادثه خیز و همراه با ریزش کوه توسط همکاران پلیس راه شناسایی شده است، ابراز کرد: همکاران پلیس راه و راهداری در نقاط حادثه خیز مستقر شده تا مشکلی از نظر ایمنی برای رانندگان عزیز به وجود نیاید.


سرهنگ خادم با اشاره به شروع فصل بارندگی و نزولات آسمانی و لغزنده بودن جاده ها بیان داشت: به رانندگان توصیه می شود قبل از هر سفر خودرو خود را از نظر فنی کنترل کنند.
 

رئیس پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: داشتن تجهیزات ایمنی مناسب در فصل سرما، تردد با خودروهای فاقد نقص فنی، لاستیک مناسب و رعایت فاصله مناسب با وسیله نقلیه جلویی مانع بروز سوانح رانندگی در استان ایلام می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 323316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha