برپایی جشن قرآن آموزی ویژه دانش آموزان ابتدایی در همدان

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان، از برپایی جشن قرآن آموزی ویژه دانش آموزان ابتدایی اردیبهشت ماه سال آتی در همدان خبرداد.

 معصومه معصومیان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: جشن قرآن آموزی با همکاری معاونت پرورشی ویژه دانش آموزان ابتدایی در اردیبهشت سال آینده در همدان برگزار می شود.
 

وی افزود: دانش آموزان اگر بخواهند شناخت کامل از قرآن داشته باشند باید با اهل بیت عصمت و طهارت (ع )آشنا شوند زیرا بهترین راه انس و آشنایی با قرآن، انس با اهل بیت علیهم السلام و پیروی از راه و روش و سیره آنان است.
 

وی تصریح کرد: استان همدان 144 هزار دانش آموز از پایه اول تا ششم ابتدایی دارد که در اردیبهشت ماه سال آتی برای این قشر از جامعه جشن قرآن اموزی گرفته می شود.
 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره شیرین از کسب مهارت روخوانی از جمله اهداف این برنامه است.
 

معصومیان گفت: آموزش و پرورش در راستای فعالیت های گسترده قرآنی خود، برنامه های متعددی را به مرحله اجرا درآورد و ثمرات ارزنده ای نیز حاصل شده است.
 

وی ابراز کرد: جلب توجه جامعه نسبت به آموزش قرآن و نشان دادن استمرار دلبستگی و عنایت به این کتاب انسان ساز از جمله دیگر مقاصد برگزار کنندگان این آیین معنوی است و با این حرکت زیبا، قرآن و آموزش آن در نزد خانواده ها برجسته می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 322599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha