تقدیر از دانش آموزان قرآنی ناحیه دو اراک

خبرگزاری شبستان: رییس آموزش و پرورش ناحیه دو اراک گفت: در جشن شکرگزاری قرآن دانش آموزان از 14 دانش آموزی قرآنی ناحیه دو اراک تقدیر شد.

ابوالفضل بادرستانی، رییس آموزش و پرورش ناحیه دو اراک، با اشاره به برگزاری جشن شکرگزاری قرآن کریم در استان مرکزی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در این جشن که ویژه دانش آموزان ناحیه دو اراک روز گذشته در کانون امام علی (ع) این شهر برگزار شد از 14 نفر از دانش آموزان برتر قرآنی تجلیل شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این جشن به پاس فراگیری علوم قرآنی دانش آموزان برگزار شده است، ادامه داد: این جشن ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی بوده که حفظ و روخوانی قرآن کریم را فرا گرفتند.

 

بادرستانی اضافه کرد: در این جشن 650 دانش آموز دختر، آشنایی خود با کلام نورانی وحی و آموزه های این کتاب الهی را جشن گرفتند.


رییس آموزش و پرورش ناحیه دو اراک در ادامه با اشاره به اهمیت فراگیری قرآن کریم گفت: دوران کودکی فرصت مناسبی برای حرکت در مسیر ارزش های دینی و فرهنگ قرآنی است.


وی با بیان اینکه ورود دانش آموزان در عرصه قرآنی و شناخت ارزش های دینی، آثار بسیار مطلوبی در زندگی دانش آموزان دارند، افزود: این امر آینده روشنی را برای افراد و جامعه رقم می زند.


این مقام مسئول همچنین از جشن قران نوآموزان پیش دبستانی نمونه اطهر خبر داد و گفت: این جشن روز دوشنبه در مدرسه نمونه اطهر ارک برگزار می شود.

 

رییس آموزش و پرورش ناحیه دو اراک در بخش دیگری از سخنانش به مراسم تجلیل از غلامعلی ملول، بانی دبیرستان امام علی (ع) اراک اشاره کرد و گفت: این جشن با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 366742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha