400 امدادگر و نجاتگر در حال آماده باش زمستانی هستند

خبرگزاری شبستان: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام، از آماده باش 400 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی در فصل زمستان در این استان خبر داد.

غلامرضا علی محمدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام، صبح امروز(23 آذر) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: طرح امداد و نجات زمستانی در این استان از 20 آبان آغاز شده و تا 21 اسفند سال جاری ادامه دارد.

 

وی، اظهار کرد: 19 پایگاه ثابت و موقت سیار، 16 پایگاه جاده ای ، 2 پایگاه کوهستانی و یک پایگاه واحد جستجو به همراه تجهیزات کامل در مناطق حادثه خیز مستقر شدند.

 

علی محمدی، تصریح کرد: این طرح با حضور 400 نجاتگر و کادر، 20 دستگاه آمبولانس، یک خودرو مخصوص حمل مصدومان و یک دستگاه اتوبوس مجهز به امکانات کامل اجرا می شود.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام، ارتقاء ایمنی جاده ها، محورهای مواصلاتی و ایجاد آرامش برای مسافران جاده ای را از اهداف اجرای این طرح در این استان عنوان کرد.

 

علی محمدی، بیان کرد: اسکان و تغذیه، پوشش حوادث جاده ای و کوهستان، امداد رسانی به مصدومان و مجروحان از جمله خدمات ارائه شده در این طرح خواهد بود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 322985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha