حمله به عزادارن فاطمی و کشتار مردم بحرین یک عمل غیر انسانی است

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان،با صدور بیانیه‌ای حمله به عزادارن فاطمی و کشتار مردم مظلوم بحرین به دست حکام این کشور با همکاری نیروهای نظامی آل سعود را محکوم و این اقدام را یک عمل غیر انسانی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، در ابتدای این بیانیه آمده است: امروز وجدان های بیدار و مسلمانان جهان از درگیری های خونین و وضعیت دردناک مردم مظلوم بحرین و برخی از کشورهای امت اسلامی توسط قدرت های سلطه گر و عوامل دست نشانده آنان غمگین است.

 

این بیانیه می افزاید: برخی از کشورهای منطقه نیز که خود را داعیه‌دار اسلام‌ و خادم الحرمین می‌دانند، با انگیزه سرکوب انقلاب مردم بی دفاع بحرین و حفظ حکومت آل خلیفه به دستور سردمداران وابسته به آمریکا به حریم این کشور تجاوز نموده‌ و ملت آزاده این سرزمین را به خاک و خون کشیده‌اند.


در ادامه این بیانیه تاکید شده است: در روزهایی به‏سر می‎بریم که به طور مستمر شاهد به خاک و خون کشیده شدن هزاران نفر انسان بی‏گناه از مردم مظلوم بحرین توسط جلادان رژیم خونخوار و خونریز «آل خلیفه» می‎باشیم که با چراغ سبز کامل اربابان آمریکایی‏شان و بایکوت حیرت انگیز رسانه ای غرب در صددند تا گوی سبقت از صدامیان و یزیدیان ربوده برگ ننگین دیگری را در تاریخ جنایات بشری رقم زنند.
 

به‎راستی، مگر می توان استغاثه ها و فریادهای «یا زهرا(س)» و «یا حسین(ع)» را شنید و دم فرو بست؟ به راستی مگر می توان لشکرکشی هزاران نفر از سپاهیان یزیدیان زمان و خونریزان وهابی را فقط نظاره‏گر شد و دست روی دست گذاشت؟


در بخشی از این بیانیه تصریح شده است: آیا تنها محکوم کردن این جنایت، در چنین شرایطی تنها وظیفه ماست یا آنکه می بایست در عمل به یاری مردم مظلوم بحرین شتافت؟


حضور نظامیان کشورهای وابسته عربی مانند عربستان و امارات برای سرکوبی قیام مردم بحرین جنایتی کم نظیر در تاریخ بشریت است.

 

این بیانیه می افزاید: عربستان سعودی و وهابیون این کشور پس از اعتراضات مردم بحرین به رژیم حاکم این کشور و با درخواست امیربحرین، در این کشور وارد عمل شده اند و به سرکوب اعتراضات این کشور که غالبا از سوی اکثریت شیعه بحرین مطرح می شود، پرداختند.

 

عربستان سعودی به عنوان متحد استراتژیک ایالات متحده وارد عمل شده است و به سرکوب شیعیان می پردازد. این اقدام در وهله اول برای حفظ منافع انگلستان و در مرحله دوم برای مقابله با شیعیان و ایران می باشد. جنایت انجام گرفته نیز بیش از حد انتظار است و روند این جنایات کماکان ادامه دارد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان قتل و کشتار مردم مسلمان کشورهای اسلامی به ویژه بحرین توسط نظامیان آل سعود آمریکایی و حمله و ضرب و شتم عزاداران فاطمی را محکوم کرده و به آن جنایتکاران هشدار داده که بی‌تردید سرنوشت دیکتاتورهایی چون صدام در انتظار آنهاست.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 32303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha