علیرغم شکنجه های ناموسی دربحرین چراصدایی از کنفرانس اسلامی بلند نمیشود

حجت‌الاسلام رهبر باتأکید بر اصل ولایت‌فقیه گفت:ارتش متجاوزسعودی وبحرینی مردم بی‌گناه مسلمان رازیر شکنجه جانی وناموسی قتل‌عام می‌کنندو ازکنفرانس اسلامی،بین‌المجالس واتحادیه عرب ومجامع بین‌المللی صدایی برنمی آید.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، رییس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور امروز یکشنبه 4 اردیبهشت خود با تأکید بر اصل ولایت‌فقیه در جامعه گفت: با ولایت‌فقیه نظام اسلامی شکل گرفت، حوادث اخیر کشورهای اسلامی اگر در سایه رهبری فقیه بود قیام ملت‌های بپا خواسته زودتر به ثمر می‌رسید و استکبار جهانی در مقام مصادره این انقلاب مردمی نبودند.

 

وی اظهار کرد: قطعا اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای آنان نیز راهگشا خواهد بود، همان‌گونه که آنها را به جنبش آورده است.

 

حجت‌الاسلام رهبر با بیان اینکه ولایت‌فقیه عمود نظام و روح حاکم بر حکومت اسلامی و راز مشروعیت نظام است، تأکید کرد: در سایه ولایت‌فقیه بود که کشور ما طی 32 سال امواج سهمگین را از سر گذرانده و در آینده نیز توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد ساخت.

 

رییس مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از امام راحل، رهبر عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با سکان‌داری کشتی انقلاب طوفان‌ها و امواج سهمگین را با اقتدار و افتخار از سر گذراند و امروز میهن اسلامی و بلکه جهان اسلام و مسلمین به چنین رهبری می‌بالند و آرزو می‌کنند کشورهایشان از این نعمت و هدیه الهی برخوردار بود.

 

وی یادآور شد: بیهوده نیست امپریالیسم جهانی و امپراطور خبری صهیونیستی بیشترین هجوم خود را به اصل ولایت‌فقیه متوجه ساخته و پیاده‌نظام دست‌آموز داخلی آنها نیز این ستون خیمه انقلاب را هدف گرفته‌اند که البته ناکام بوده و خواهند بود.

 

وی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در روز گذشته در دیدار با مردم فارس فصل نوینی در این هدایت و رهبری بود که همگان باید دل و جان بدان بسپارند و برخی ضعیفان در امر ولایت در دیدگاه خود تجدیدنظر کنند.

 

حجت‌الاسلام رهبر با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری در این سال رهنمود داده‌اند که همانا تلاش برای بهبود وضع اقتصادی و تولید و توزیع و پرهیز از اسراف و تبذیر و تضییع بیت‌المال و سرمایه‌ها و بودجه‌ها و نیروها و بی‌عدالتی‌ها انجام شود.

 

وی ادامه داد: در این سال همگان باید فراتر از شعارگرایی در عرصه عمل بدون پرداخت و سامان دادن به وضع غیر قابل قبول بانک‌ها و مؤسسات مالی- اعتباری و سودها و جریمه‌های خانه خراب‌کن که مصداق تکاثر و بی‌عدالتی و رانت‌خواری است، پیش روند.

 

حجت‌الاسلام رهبر در ادامه با اشاره به نسل‌کشی در لیبی، یمن و غزه و بحرین گفت: تجاوز به جان و ناموس مردم مسلمان که جز مطالبه حقوق اولیه گناهی ندارند به دست رژیم‌های مرتجع و مزدور و دژخیمان آل سعود و آل خلیفه و راهزنان دست‌نشانده آمریکا و انگلیس و اسراییل تاریخ جنایی سفاکان تاریخ چون آتیلا، آیشمن، هیتلر، چنگیز و مغول و صرب‌های بالکان و واقعه حره مدینه‌الرسول به دست یزیدیان را زیر نگاه جامعه جهانی قرن بیست و یکم و سازمان ملل متحد به نمایش می‌گذارد و اینها لکه ننگی است به دامن بشریت که قابل شست‌وشو نیست.

 

وی خطاب به مسلمانان جهان یادآور شد: این غیورمردان مسلمان! می‌دانید ارتش متجاوز سعودی و بحرینی مردان و زنان و دختران بی‌گناه مسلمان را زیر شکنجه‌های جانی و ناموسی قتل‌عام می‌کنند و شما به تماشا ایستاده‌اید و نه از کنفرانس اسلامی و نه بین‌المجالس و نه اتحادیه عرب و نه مجامع حقوق بین‌المللی صدایی برمی‌آید.

 

رییس مجمع نمایندگان روحانی مجلس خاطرنشان کرد: همان‌طور که ناقوس بیداری اسلامی شکستن شیشه عمر آمریکا و دیگر جهانخواران را به صدا درآورده است در چنین شرایطی پیشنهاد ما به وزارت خارجه قطع رابطه با رژیم‌های سعودی و بحرینی است و از علمای اسلام استدعا داریم که زیارت حرمین را در این شرایط ممنوع کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 33386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha