وجود 80هزار عنوان کتاب  و 30 عنوان اشتراک مجلات در دانشگاه آزاد گرگان

خبرگزاری شبستان: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: 80 هزار عنوان کتاب و 30 عنوان اشتراک مجلات در دانشگاه آزاد واحد گرگان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مازیار احمدی گلسفیدی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد گرگان، امروز (23 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: 80 هزار عنوان کتاب و 30 عنوان اشتراک مجلات در دانشگاه آزاد واحد گرگان وجود دارد.


وی افزود: در زمینه سخت افزاری 500 دستگاه رایانه با پهنای باند اینترنت‌‌ 10 مگابایت بر ثانیه است که از نظر زیر ساختی بالغ بر 5 هزار متر فیبر نوری است.


احمدی گلسفیدی یادآور شد: سه نشریه علمی توسط این دانشگاه در حال چاپ و انتشار است.


وی خاطرنشان کرد: نخستین کتاب الکترونیکی (آی بوک) در سطح دانشگاه آزاد اسلامی گرگان توسط اعضا هیئت علمی این واحد صورت گرفته است.
 

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با بیان اینکه پایان نامه های دانشجویی در سه بخش بنیادین، کاربردی وتوسعه ای تعریف شده است، اظهارداشت: آن دسته از پایان نامه هایی که به صورت بنیادین هستند قابل فراموشی نیستند چرا که پایه و اساس پژوهش در مراکز علمی وتحقیقاتی را رقم می زنند.


وی تصریح کرد: دو بخش دیگر پایان نامه ها می تواند مشکلات خارج از دانشگاه را برطرف کند.


احمدی گلسفیدی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به سیاست قطبی شدن در علوم دارای پتانسیل به ویژه در رشته هایی که دارای تحصیلات تکمیلی است حرکت می کند و ایجاد مراکز گیاهان دارویی و سایر مراکز در راستای برطرف کردن این چالش هاست.


وی در خصوص رتبه پژوهش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد یک سیستم مستقل است که رنکینگ آن به صورت بین المللی بررسی می شود اما در خود ایران پژوهش واحد گرگان جز رتبه های خوب و رو به عالی است.


پایان پیام/

 

کد خبر 323099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha