دو کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در گیلان رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از رونمایی از دو کتاب ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، نقی علیزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری و مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان در جلسه دهه فجر این استان، تبیین فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان را امری مهم دانست و بکارگیری ابزارهای فرهنگی، هنری و ادبی را در ماندگاری ارزش‌ها موثر برشمرد.


وی افزود: برنامه ریزی مناسب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع و اهداف انقلاب اسلامی و افزایش مشارکت هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله وظایف مهم این کمیته است که برنامه‌های جذاب، نو و نشاط آفرین هماهنگ با عناوین روزهای دهه مبارک فجر اجرا می‌‍‌شود.


علیزاده با اشاره به نقاط ضعف و قوت عملکرد این کمیته در سال گذشته، پیشنهاد کرد تا اجرای برنامه‌های مشترک و متنوع با مسئولیت دهی به کودکان و نوجوانان در اولویت برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان قرار گیرد.
 

وی با تشریح ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر تصریح کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت ورود حضرت امام(ره)، جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از برگزیدگان کشوری توسعه کتابخوانی، رونمایی از 2 کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای علمی فعالیت‍‎های کانون، معرفی 35 شهید استان گیلان و مراسم مهمانی لاله ها از جمله ویژه برنامه‌های کانون در دهه مبارک فجراست.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 323101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha