دهه فجر یادآور عظمت و شکوه ایران اسلامی

خبرگزاری شبستان: استاندار استان مرکزی گفت: دهه فجر یادآور عظمت و شکوه و غیرت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد حسین مقیمی، استاندار استان مرکزی شامگاه گذشته (7 دی ) در نخستین نشست ستاد برگزاری دهه فجر استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: دهه فجر یادآور اعجاز دستان به هم پیوسته ملتی آگاه و ولایتمدار است.


وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر امسال نیز همچون گذشته باید با حضور و مشارکت مردم برگزار شود، ادامه داد: جشن ها و برنامه های دهه فجر باید بر محوریت مردم برگزار شود چرا که این مردم بودند که با حضور خود در صحنه انقلاب را به پیروزی رساندند.


مقیمی بیان کرد: تبیین اندیشه ها و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه اسلامی و برای نسل جوان ضروری است و این امر باید با زبانی شیوا و هنری به اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان انتقال یابد.

 

استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: موج بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و ملت های آزاده جهان با تاسی از انقلاب اسلامی ایران در مقابل ستمگران قیام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن و دهه فجر، دهه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است ادامه داد: این دهه مبارک باید دهه احیای ارزش ها نیز باشد و برای رسیدن به این هدف باید تمام دستگاه های مسوول با برنامه های مدون و مطالعه شده در برگزاری این دهه مشارکت کنند.


پایان پیام/

کد خبر 327638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha