برنامه های دهه فجر به صورت تخصصی و با مدیریت فرهنگی برگزار شود

خبرگزاری شبستان: استاندار فارس 22 بهمن را نقطه عطف در تاریخ کشور، جشن عظمت انقلاب و هویت انقلاب اسلامی خواند و گفت: برنامه های دهه فجر به صورت تخصصی و با مدیریت فرهنگی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر سید محمد احمدی، استاندار فارس امروز (27آذر) در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس با اشاره به اینکه شهدا باعث شدند تا این نظام مقدس با افتخار بماند، گفت: سه رویداد بزرگ بزرگ در فارس، 22 بهمن، برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم و گردهمایی جامعه مدرسین در این استان تا پایان سال برگزار می شود.


وی ضمن انتقاد به مدیرانی که خودشان شخصا به این جلسه نیامدند، تصریح کرد: کدام مدیر کل کارش سخت تر از استاندار است، پس باید بر خود فرض بدانند که در این جلسات شرکت کنند.


عالی ترین مقام اجرایی فارس 22 بهمن را جشن تولد انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: 22 بهمن نقطه عطف در تاریخ کشور، جشن عظمت انقلاب و هویت انقلاب اسلامی است.


نماینده عالی دولت در فارس گسست نسل سوم از انقلاب را یکی از مسائلی عنوان کرد که باید با آسیب شناسی از بین برود، اظهار داشت: باید دهه فجر به صورت تخصصی و با مدیریت فرهنگی برگزار شود.


وی خطر ایجاد نفاق دشمن بین نسل جدید و انقلاب را خطری جدی عنوان کرد و یادآور شد: باید تهدید، آسیب ها و فرصت ها شناسایی شود.


پایان پیام/

کد خبر 324726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha