برگزاری گفتمان های تاثیر انقلاب اسلامی در شهرستان خمین

خبرگزاری شبستان: دو گفتمان دینی با موضوع تاثیر انقلاب اسلامی به همت اداره تبلیغات اسلامی و کانون فرهنگی روضه رضوان در مدارس نرجس و دکتر نصیری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ راضیه خسروی، یکی از مبلغات حوزه علمیه هاجر در این گفتمان ها گفت: ‌حقیقت این است که شکوفایی اندیشه و تفکر بشری مرهون درخشندگی ارزش های معنوی است.


وی افزود:‌ اگر این ارزش ها به درستی کشف و تبیین شوند و رابطه منطقی آنها با علوم و شیوه‌های اندیشیدن به درستی صورت گیرد در این صورت شاهد شکوفایی هر چه بیشتر علوم در دنیا خواهیم بود و در آن زمان، خدمتی را که انقلاب اسلامی ایران با طرح اندیشه دینی و ارزش های معنوی به بشریت کرده، درک خواهد شد.


خسروی ادامه داد:‌ بزرگترین ویژگی انقلاب اسلامی در حوزه اندیشه، ارائه هماهنگی و ارتباط متعادل میان طبیعت و ماوراء الطبیعت و در نتیجه اعتماد به هماهنگی میان وحی الهی و عقل انسانی است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در صحنه سیاست، پایبندی خویش را نسبت به ارزش های معنوی و اخلاقی نشان داده است و در عرصه علمی دنیا نیز می‌تواند با ترویج علم دینی، نسبت به تصحیح انحرافات و جهت گیری های غلط علم در دنیا کمک کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 323127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha