رسیدن به قله علم نیازمند توجه به امر پژوهش است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: رسیدن به توسعه پایدار و تولید علم در گرو توجه به امر تحقیق و پژوهش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، حسن ابراهیمی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر، ظهر امروز (23 آذر)، درآیین تجلیل از دانش آموزان برتر حوزه پژوهش دردبیرستان دخترانه حجاب گفت: هر چند تلاش همگان در بخش پژوهش و تحقیقات مطلوب است ولی برای رسیدن به جایگاه مناسب نیازمند کار، تلاش و برنامه ریزی بیشتر است.

  

وی افزود: استان بوشهر در جشنواره علم تا عمل امسال با ارائه دو طرح پژوهشی در بخش نفت و گاز در بین 30 استان کشور به عنوان استان های برتر شناخته شد. 

 

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهرتصریح کرد: همانطور که دانش آموزان برای کنکور تلاش و برنامه ریزی می کنند باید به امر تحقیق و پژوهش نیز اهمیت دهند.

 

ابراهیمی با بیان اینکه هم اینک چهار میلیارد ریال ابلاغی اعتبارات پژوهشی است بیان کرد: با توجه به اینکه امسال سهم اعتبارات پژوهشی از نیم به یک درصد رسیده است، مدیران دستگاه های باید این سهم را به امر پژوهش اختصاص دهند.

 

وی از برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران استان در 25 آذر خبر داد و گفت: دراین روز ضمن برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان از 25 پژوهشگر برتر استان بوشهر تجلیل می‌شود.

  

پایان پیام/

 

کد خبر 323210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha