«باغچه بان» به شبکه سحر می آید

خبرگزاری شبستان: فیلم تلویزیونی« باغچه بان» که به زندگینامه این شخصیت بزرگ می پردازد یکشنبه از سیمای آذری شبکه سحر به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، تله فیلم " باغچه بان " به مدیریت دوبلاژ محمدعلی نوروش و سرپرستی مهدی حسین زاده به آذری دوبله شده است و یکشنبه 24 آذر از این شبکه برای مخاطبان سیمای آذری پخش خواهد شد.

 

غلامرضا صفوی ترجمه متون " باغچه بان " را برعهده داشته و ساناز اکبری صدابرداری و افکت دوبله این تله فیلم را انجام داده است. صادق صبور نیز در میکس و مونتاژ این کار همکاری داشته است.

 

سعید بحرالعلومی، شهباز دولت نژاد، ونوس محسن زاده، محمدعلی نوروش، علی احمدی آده، لعیا نبیل پور، یوسف نوعی و صداقت نجف وند در این فیلم تلویزیونی به گویندگی پرداخته اند.

 

فیلم تلویزیونی " باغچه بان " به کارگردانی و نویسندگی جهاندخت خادم و تهیه کنندگی محمد حسین پور است که برای گروه مستند شبکه دو سیما تولید شده و به روایت زندگی پر فراز و نشیب جبار باغچه بان بنیانگذار آموزش ناشنوایان در ایران می پردازد و سه دوره کودکی، نوجوانی و میانسالی در فاصله زمانی 1264 تا 1345 شمسی را به تصویر کشیده است

 

علی باقری، تبسم هاشمی، شهین نجف زاده، آیلار هاشمی، شهریار حسین پور، امیر غریب زاده، جعفر قلی زاده، بهرام بهرامی، سیاوش خادم حسینی، مهسا صیادی، اصغر غمخوار، کیمیا و رضا نیکویی بازیگرانی هستند که در این تله فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم تلویزیونی " باغچه بان " یکشنبه 24 آذر از ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه برای علاقمندان به تله فیلم های ایرانی در جمهوری آذربایجان از سیمای آذری شبکه جهانی سحر به روی آنتن خواهد رفت.

 

پایان پیام/

کد خبر 323350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha