دفاع مقدس  تکرار حماسه عاشورا بود

خبرگزاری شبستان:جانشین بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس ستادکل نیرو های مسلح بابیان اینکه دفاع مقدس ما تکرار حماسه عاشورا بود،افزود: ایران 4 آینه بلند شامل انقلاب اسلامی،ولایت فقیه،دفاع مقدس و شهدا دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازنران، امیرسرتیپ دکتر محمدحسن نامی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیرو های مسلح کشور امروز(24آذر) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در سالن همایش معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد، خاطر نشان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری دفاع مقدس ما تکرار حماسه عاشورا بود.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران 4 آینه بلند شامل انقلاب اسلامی،ولایت فقیه،دفاع مقدس و شهدا دارد، عنوان کرد: در جهت فرهنگ سازی باید مقاومت کرد و همانطور که اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند لذا این وظیفه خطیر امروز به عهده ما است که این فرهنگ را نهادینه و به نسل های آینده انتقال دهیم.


امیر سرتیپ نامی خاطر نشان کرد: استراتژی انقلاب اسلامی عاشورایی بودن است و جنگ تحمیل شده به ما بر اساس عقلانیت و صداقت به پیروزی رسید.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا قبل انقلاب همیشه خاک ایران به تصرف در می آمد، افزود: این رخداد از بعد از انقلاب منتفی شد و بعد انقلاب تا به الان هیچ گاه خاک ایران به تصرف در نیامد زیرا که ما در دفاع بسیار قوی هستیم.


وی در ادامه بیاناتش عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار خدمتگذار و خادم مردم و شهدا است و باید گفت که شهدا آنقدر بزرگ هستند که نیاز به تبلیغ ما ندارند اما این ما هستیم که برای یادآوری خودمان و ترویج راه شهدا باید در پیشبرد اهداف شهدا گام برداریم.


جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیرو های مسلح کشور از تشکیل سازمان های زنان، نقش روحانیت در دفاع مقدس، پیشکسوتان دفاع مقدس و سازمان اسناد در دفاع مقدس خبر داد و خاطر نشان کرد: نظر مقام معظم رهبری اینست که بایستی در مسیر تبیین ارزش های دفاع مقدس تلاش های مضاعفی صورت بگیرد.


وی، منصورعلی زارعی مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران را به عنوان مشاور رئیس بنیاد مسئول فرهنگی دفاع مقدس منصوب و افزود: مبحث پارک موزه دفاع مقدس یک پروژه ملی در استان ما است که این پروژه در کمتر استانی احداث شده و باید ظرفیت کم استان را در موضوع به حداکثر برسانیم.


شایان ذکر است؛ امروز با حضور امیرسرتیپ دکتر محمدحسن نامی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیرو های مسلح کشور طی مراسمی از زحمات منصورعلی زارعی مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران تقدیر بعمل آمد و سردار عبدالله ملکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران شد.


پایان پیام/

 

کد خبر 323490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha