فرهنگ شهدا فرهنگ پاسداری از دین/رونمایی فرهنگ نامه شهدا مازندران

خبرگزاری شبستان:مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برحرکت در راستای پیشبرد فرهنگی تاکید کرد و گفت: فرهنگ شهدا فرهنگ پاسداری از دین خداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازنران، سردار عبدالله ملکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران امروز(24آذر) در مراسم معارفه خود که در سالن همایش معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد، خطاب به خود و مسئولان فرهنگی استانی بر حرکت در راستای پیشبرد فرهنگی تاکید کرد.


وی افزود: فرهنگ شهدا فرهنگ پاسداری از دین خداست و همچنین با فرهنگ عشق بازی با خدا و عبادت عجین شده است که باید از این فرهنگ ناب پیروی و در انتقال آن هدفمند و مجدانه تلاش کرد.


این مقام مسئول با بیان اینکه مردم پاک و غیور مازندران در حالی که 2 بار سوسنگرد به دست عراق به تصرف در آمده بود آن را آزاد کردند، عنوان کرد: این مردم در زیر بمباران عراق هفت تپه اهواز را نیز ساختند.


سردار ملکی گفت: مردم با همت مسئولین فرهنگی باید در راستای امور فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس اقدام کنند زیرا این مورد فرهنگی نوعی هویت بخشی به مردم مازندران است.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه ما به تک تک شهدا و خانواده های شهدا باید پاسخگو باشیم، بیان کرد: آبرو و میزهای کارمان را مدیون شهدا هستیم.


وی در ادامه گفت: جوانان و نوجوانان غرب، شرق و مرکز مازندران باید با ورود به این پارک موزه اگر که بسیجی خود عملیات والفجر4 نشوند حداقل بایستی دعا گوی بسیجیان والفجر 4 شوند.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه اگر دشمن با تمام توان در جنگ نرم و تبلیغاتش به سراغ جوانان ما آمده است باید با ایستادگی و مقاومت پاسخگوی خون سرخ شهدا باشیم.


سردار ملکی هشدار داد: تنها فرهنگی که می تواند در برابر جنگ نرم دشمن بایستد دفاع غنی مقدس است.


این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: شهدا زنده اند و نظاره گر ما هستند و ما وظیفه داریم تا با استفاده از این سرمایه عظیم خودمان و جوانانمان را با راه خدایی تنظیم کنیم.

شایان ذکر است؛ در پایان مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از فرهنگ نامه شهدا مازندران کتاب اول فاتحان فاو توسط همسر شهید معصومی رونمایی شد.


پایان پیام/

کد خبر 323521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha