انقلاب اسلامی طلایه ‌دار ارزش‌ ها و مبانی اعتقادی دین اسلام است

خبرگزاری شبستان: سرپرست فرمانداری بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی با حماسه ‌آفرینی و شهادت شهدا به بالاترین و اصلی ‌ترین جایگاه خود رسیده و در حقیقت انقلاب اسلامی طلایه ‌دار ارزش‌ ها و مبانی اعتقادی دین اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فتاح محمدی، سرپرست فرمانداری بویراحمد، صبح امروز (28آذر) در نشست ستاد یادواره شهدای این شهرستان در یاسوج، اظهار داشت: استقبال جوانان ما از یادواره‌ های شهدا نشان می‌ دهد که نسل ‌های سوم و چهارم انقلاب با عزت و افتخار کامل از شهدا و ایثارگران الگوگیری می‌ کنند و آنها را سرمشق خود قرار داده ‌اند.

 

وی به هجمه ‌های سنگین دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان امروز بعد از سه دهه انواع ابزارها و امکانات خود را به کار گرفته ‌اند تا بتوانند در مسیر انقلاب و راه افتخارآمیز شهدا خلل و خدشه ‌ای وارد کنند.

 

محمدی گفت: شهیدان عزیز ما امروز در قلب مردم جای دارند؛ چراکه این ملت به حقیقت دریافته است که شهدای ما زمینه‌ سازان اقتدار، پیشرفت و ثبات حقیقی کشور هستند.

 

سرپرست فرمانداری بویراحمد اظهار داشت: ایستادگی، وفاداری، شهادت، قدرت تحلیل در شرایط سیاسی کشور و از همه مهم ‌تر پیروی از رهبر در 35 سال گذشته از جمله ویژگی ‌های شهدا بوده که با این عوامل سبب بر هم زدن دسیسه ‌ها و فتنه ‌ها شده ‌اند.

 

وی افزود: این نظام استمرار اصالت انبیا بوده که در رأس آن امام زمان(عج) جای دارد و ما هم ‌اکنون هرچه داریم از شهدا بوده و این انقلاب مدیون خون شهداست.

 

محمدی گفت: انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب عاشوراست، با حماسه ‌آفرینی و شهادت شهدا به بالاترین و اصلی ‌ترین جایگاه خود رسیده و در حقیقت انقلاب ما امروز طلایه ‌دار ارزش‌ ها و مبانی اعتقادی دین اسلام است.

 

وی در ادامه، عنوان کرد: همه دستگاه‌ های اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی راهی جز تکلیف ندارند و همگان باید در راستای اهداف نظام حرکت کنند.

 

سرپرست فرمانداری بویراحمد گفت: به منظور ساماندهی هرچه بهتر یادواره‌ های شهدا، بنیاد شهید تقویمی از یادواره‌ های شهدا تهیه و تدوین کند تا بر اساس آن تصمیم‌ گیری لازم صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر این‌ که با تهیه تقویم یادواره شهدا می ‌توان به نحو مطلوب مراسم یادواره شهدا در سطح شهرستان و استان را ساماندهی کرد، گفت: با طراحی و تهیه تقویم از سوی بنیاد شهید می ‌توان اعتبارات مورد نیاز یادواره را در سطح استانی و شهرستانی مشخص کرد.

 

محمدی بر ساماندهی هرچه بهتر یادواره ‌های شهدا تاکید کرد و گفت: با تهیه تقویم یادواره شهدا باید متناسب با موقعیت جغرافیایی مناطق یادواره ‌ها را برگزار کرد تا بتوان بازخورد و اثرپذیری بهتری در این خصوص داشت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 325061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha