آهنگ مرگ دریاچه بختگان با ساخت سد سیوند نواخته شد

خبرگزاری شبستان: استاندار فارس گفت: آهنگ مرگ دریاچه بختگان زمانی نواخته شد که سد سیوند احداث شد و دیری نمی پاید، که شیراز را طوفان نمک از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر سیدمحمد احمدی، استاندار فارس امروز (25آذر) در نشست فعالین محیط زیست در فارس گفت: روند تخریبی کنونی امیدی به حیات نیست و به این خاطر متفکران به دنبال یافتن حیات در دیگر کرات هستند.


وی با یادآوری این مطلب که این چه تفریحی است که مردم می روند و طبیعت را از بین می برند، یادآور شد: امروز آهنگ حفاظت از محیط زیست از آهنگ حقوق بشر پیشی می گیرد.


دکتر احمدی با تاکید بر اینکه تا چه اندازه ما باید بد عمل کنیم که برای تصاحب گوشت حیوانی انسانی را از پای در بیاوریم، یادآور شد: همه باید در خصوص محیط زیست وظیفه خود را اداکنند.


نماینده عالی دولت در فارس باید محیط زیست را جزیی از خودمان بدانیم، اظهار داشت: آهنگ مرگ دریاچه بختگان زمانی نواخته شد که سد سیوند احداث شد و دیری نمی پاید، که شیراز را طوفان نمک از بین ببرد.


استاندار فارس بر لزوم تغییر شیوه کشت تاکید کرد و گفت: مردم، حوزه های علمیه، مدارس و ادارت برای حفظ محیط زیست باید پاسداری از محیط زیست را در دستور کار خود قرار دهند.


پایان پیام/

کد خبر 324078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha