بیش از چهل و دو مسجد و حسینیه تاکنون در بحرین ویران شده است

بیش از چهل و دو مسجد و حسینیه با حمایت نیروهای آل سعود در بحرین ویران شده و تجمع در مساجد این کشور در حال حاضر ممنوع اعلام شده است.

 
 به گزارش خبرگزاری شبستان، رژیم آل خلیفه بیش از چهل و دو مسجد و حسینیه را تاکنون در بحرین ویران کرده است .تعداد مساجدی که رژیم آل خلیفه با حمایت نیروهای آل سعود در بحرین ویران کرده است به بیست و پنج مسجد و تعداد حسینیه های ویران شده نیز به بیش از هفده حسینیه رسیده است.  همچنین در حمله نیروهای بحرینی هفتاد و پنج حسینیه آسیب وارد شده است .
با توجه به ادامه سکوت بین المللی در قبال حوادث بحرین ، شماری در واشنگتن و کراچی تظاهرات و درخواست کردند به ظلم و ستم به ملت بی دفاع بحرین پایان داده شود.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، تجمع در برخی مناطق بحرین ولو آنکه در اماکن عبادی باشد ممنوع است. این نخستین نتیجه گیری است که می توان از سیاست ویرانسازی مساجد و اماکن دینی کرد . این گام با توجه به سکوت مطلق مراکز تصمیم گیری بین المللی در قبال آنچه در بحرین رخ می دهد مورد توجه برخی رسانه های غربی قرار گرفته است . مسجد و مقام علوی ها در منطقه زنج و مسجد شیخ امیر بربغی نیز در منطقه عالی از ویرانگری نیروهای بحرینی در امان نماند. این مسجد به تازگی از سوی اداره اوقاف جعفری بازسازی شده بود.
پایان پیام/

 

کد خبر 32421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha