واحدهای خدماتی بین راهی باید متناسب با پیشرفت راه ها افزایش یابد

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد در نشست با مسئولان حمل و نقل استان بر لزوم افزایش واحدهای خدمات بین راهی متناسب با افزایش راه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، امروز ( 26 آذر) در نشستی با مسئولان حمل و نفل استان در سالن مرحوم حمیدیا استانداری، از حمل و نقل به عنوان یک مسئله حیاتی و مهم یاد کرد و گفت: حمل و نقل در پیشرفت کشور دارای جایگاه ویژه ای می باشد.


وی با اشاره به احداث راه های جدید در کشور، گفت: پیمانکاران باید در اجرای راه ها نهایت دقت و اصول را داشته باشند زیرا این توجه آنان سبب حفظ منافع ملی می شود.


استاندار یزد، افزایش واحدهای خدماتی بین راهی را یکی از اولویت های صنعت حمل و نقل دانست و گفت: جهت رفاه حال هم میهنان عزیز باید همراه با گسترش راه ها واحدهای خدماتی بین راه نیز افزایش یابد.


وی ضمن تشکر از نیروهای انتظامی، پلیس راه و راهداری که با حضور خود در جاده های کشور امنیت را در جاده ها برقرار نموده و باعث کاهش تصادفات می شوند، افزود: وضعیت جاده های کشور نقش زیادی در میزان تصادفات دارد که این امر نیازمند توجه مسولین می باشد.


عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به جایگاه ویژه جغرافیایی استان یزد در بخش حمل و نقل کشور، گفت: استان یزد در راه چهار راه مواصلاتی کشور واقع شده است و از این نظر دارای جایگاه ویژه ای می باشد.


میر محمدی به مشکلات بحث حمل و نقل استان اشاره کرد و گفت: تردد بالای کامیون ها، تکمیل نبودن برخی از راه ها و مشکلات ناشی از حمل و نقل سنگین بار از جمله مسائلی است که باید در خصوص رفع آن تدیبر لازم صورت گیرد.


وی همچنین به حمل و نقل هوایی استان نیز اشاره کرد و گفت: فرودگاه یزد، جنبه فرودگاه بین المللی گرفته است و باید امکانات لازم جهت ارتقاء این فرودگاه بین المللی صورت گیرد.


سید محمد میر محمدی به اجرای پروژه بندر خشک در استان اشاره کرد و گفت: ما هرچه دسترسی ها را بیشتر کنیم به رونق استان کمک کرده ایم.


عالی ترین مقام اجرایی استان از مسئولان حمل و نقل خواست تا ضمن معرفی وضعیت حمل و نقل استان ، پیشنهادات خود را در قالب بسته ای جهت ارائه به وزیر راه و شهرسازی تهیه کنند.


در ابتدای این نشست مدیران حمل و نقل استان به ارائه گزارشی از وضعیت حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی در استان پرداختند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 324211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha