ترویج و توسعه اخلاق اسلامی یکی از مهمترین وظایف متولیان فرهنگی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، ترویج و توسعه اخلاق اسلامی را یکی از مهمترین وظایف متولیان امور فرهنگی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه کار گروه ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی استان یزد که با حضور اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با ذکر حدیثی از پیامبر اعظم(ص)که ( انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق ) بر اهمیت اخلاق و نهادینه کردن آن در جامعه تاکید کرد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: ترویج و توسعه اخلاق اسلامی یکی از مهمترین وظایف متولیان امور فرهنگی در جامعه می باشد.


حجت الاسلام حسینی کوهستانی، اخلاق را یکی از مهترین خصائل انسانی دانست و با یادی از امام سجاد(ع) اظهار داشت: این وجود مقدس،در دعای مکارم الاخلاق،از خداوند می خواهد او را مزین به مکارم اخلاق کند.


در ادامه این جلسه اعضاء کارگروه ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی استان، جهت ترویج امر اخلاق در جامعه پیشنهادات خود را در قالب مصوباتی ارائه نمودند که از جمله می توان به تعین شاخص های اخلاق فردی در گروه های مختلف جامعه، برگزاری دوره های آموزشی اخلاق و احکام کسب و کار برای متقاضیان اخذ پروانه کسب در استان و بررسی دستگاه های استان جهت ارائه راهکارهای مناسب برای رفع بد اخلاقیای موجود در جامعه از قبیل دروغ، تهمت، افتراء و... اشاره کرد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 324262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha