سران فتنه نمیتوانند شعور انقلابی دانشجویان را تحمل کنند

محمود احمدی بیغش گفت:آمریکا و سران فتنه نمی توانند فهم و شعور دانشجویان انقلابی ما را تحمل کنند زیرا دانشجویان ما همواره از انقلاب اسلامی ،قانون اساسی و ولایت فقیه دفاع کرده اند و می کنند.


محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز 16 آذر به خبرنگار شبستان گفت: روز 16 آذر از این جهت حائز اهمیت است که این روز نشان داد دانشجویان ما یک قشر فرهنگی، فرهیخته و با بصیرت هستند که همیشه در مقابل آنچه که در زمان می گذرد آگاه هستند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان ما همواره پیشگام و جلوتر از زمان حرکت می کنند اظهار داشت: ما شاهد بودیم که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل سفر رییس جمهور آمریکا به ایران و جنایات این کشور تعدادی از دانشجویان فرهیخته با این سفر و با دخالت های آمریکا در ایران مخالفت کرده اند که از سوی سربازان رژیم وابسته به آمریکا به شهادت رسیده اند و از آن تاریخ به بعد این حرکت الگویی برای سایر دانشجویان ما شد.

احمدی بیغش با اشاره به حضور فعال دانشجویان در دفاع مقدس بیان کرد: دانشجویان ما در مقابل ارتش بعثی صدام پیشگام بودند و تعداد زیادی از آنها در 8 سال دفاع مقدس برای دفاع از انقلاب، ارزشها و ناموس خود جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: امروز هم دانشجویان ما قشر پیشگام هستند و در دفاع از اسلام و ارزشهای انقلاب و رهبری جایگاه ویژه ای دارد.

نماینده شازند در خانه ملت تصریح کرد: دانشجویان ما همواره قشر تاثیرگذار بوده اند و قطعاً در طول تاریخ فهم و بصیرت آنها برای سایر جوانان ما الگو خواهد بود و این ویژگی های آنها برای ما همواره با ارزش خواهد بود.

وی با اشاره به حرکت هایی که در روز 16 آذر سال گذشته از سوی برخی افراد برای انحراف کشاندن این روز صورت گرفت گفت: اینکه دیگران سعی کرده اند این روز را به انحراف بکشانند امری طبیعی بود زیرا وقتی ما قشری فهمیده و اهل دانش و بصیرت داریم قطعاً کسانی هستند که مخالف این ویژگی ها باشند و با آنها مخالفت کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکاییان و سران فتنه نمی توانند فهم و شعور دانشجویان انقلابی ما را تحمل کنند زیرا دانشجویان ما همواره از انقلاب اسلامی ،قانون اساسی و ولایت فقیه دفاع کرده اند و می کنند.

وی خطاب به آمریکاییان و عوامل آنها در کشور گفت: اگر باز هم به شیطنت هایشان ادامه دهند از سوی دانشجویان ما این شیطنت ها خنثی می شود و ما هیچگاه با وجود این دانشجویان نگران رفتارها و توطئه های شما نخواهیم بود.

این نماینده اصولگرای مجلس بیان کرد: دانشجویان ما در خط اول بصیرت، فهم و شعور هستند و تا زمانی که این فهم و شعور را داشته باشند از اصول انقلابی و اسلامی دفاع می کنند و دشمنان آنها هیچگاه دست از سر آنها برنمی دارند و همواره تلاش می کنند که دانشجویان ما را با توطئه های خود همراه کنند.

وی تاکید کرد: تلاش  آمریکا و عوامل آن در داخل کشور برای تحریک دانشجویان تلاشی مذبوحانه و منفور است و قطعاً از سوی دانشجویان ما در صورت تکرار فع خواهد شد.

پایان پیام/

 

کد خبر 3243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha