حضور 29 هزار نفر در دوره‌های بصیرت ناجا

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون 29 هزار نفر در دوره‌های بصیرت شرکت کرده‌اند که علاوه بر قم در دیگر استان‌ها هم برگزار می‌شود که توسط روحانیون موضوع بصیرت افزایی آموزش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر امروز سه شنبه (26آذر) در دیدار با آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: یکی از برنامه‌های این نیرو برگزاری دوره‌های بصیرت است که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.


وی عنوان داشت: در ابتدای کار ما تصور می‌کردیم که یک دوره کافی است اما وقتی استقبال گسترده را مشاهده کردیم سعی در برگزاری دوره‌های بیشتر شد.


فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون 29 هزار نفر در دوره‌های بصیرت شرکت کرده‌اند که علاوه بر قم در دیگر استان‌ها هم برگزار می‌شود که توسط روحانیون موضوع بصیرت افزایی آموزش داده می‌شود.


سردار احمدی‌مقدم افزود: در این دوره‌ها موضوعاتی همچون مهدویت، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت در نهج البلاغه، اخلاق خانواده، شیطان شناسی و... آموزش داده می‌شود.


وی عنوان داشت: یکی از برنامه‌های ما برای دانشجویان دوره افسری هم حضور در دوره‌های بصیرت است و در صورت کسب نمره قبولی فارغ التحصیل می‌شوند.


فرمانده نیروی انتظامی به موضوع پلیس شایسته نظام اشاره کرد و گفت: ما در برنامه‌های خود به دنبال تحقق این موضوع هستیم که امیدواریم در برنامه 1404 به آن برسیم.


سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: پلیس در ایران علاوه بر آموزش‌های نظامی که می‌بینید، آموزش‌های دینی و مذهبی را هم طی کرده که این از نقاط قوت ماست.


وی به برگزاری جشنواره‌های قرآنی ناجا اشاره کرد و گفت: در ابتدا 3 هزار نفر حافظ یک جز یا بیشتر از قرآن کریم بودند که با اجرای طرحی زمینه حضور این افراد در نقاط مختلف کشور را فراهم کردیم تا دیگران را نیز آموزش داده و با قرآن مانوس کنند و در این مسیر هر میزان که هزینه شود باز هم کم است.
پایان پیام/

کد خبر 324484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha