راه اندازی کتابخانه ویژه خردسالان درمجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس

خبرگزاری شبستان: اولین کتابخانه تخصصی خردسالان 3 تا 6 ساله با حضور کارشناس آموزش و پژوهش و خردسالان 5 و 6 ساله در مجتمع آفرینش بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، ناهید پذیرایی، مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس در خصوص راه اندازی اولین کتابخانه ی تخصصی خردسالان، گفت: این کتابخانه بیش از 100عنوان کتاب دارد که برای انتخاب کتابها، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اولویت قرار دارد و برای بهره مندی بیشتر خردسالان از کتابخانه تخصصی خردسال از بهترین و به روز ترین آثار نویسندگان و شاعران سایر انتشارات معتبر تخصصی در حوزه ی خردسالان و مورد تأیید کمیته کتاب استفاده شده است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که تعداد عناوین کتاب ها افزایش یابد.

مسئول مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس تاکید کرد: با توجه به اینکه هر چه محیط کودک برای کسب تجربه های گوناگون آماده تر، هرچه دیده ها و شنیده ها ی او غنی تر باشد، فکر و ذهنش گسترده تر می شود بنابراین در پی گسترش دنیای ذهنی و خیالی کودک بر آن شدیم برای این گروه سنی که متقاضیان زیادی دارد امکاناتی فراهم کنیم.

پذیرایی در ادامه در خصوص شیوه ی امانت دهی کتاب گفت: کارت امانت دهی کتاب، ویژه ی خردسال و با طراحی خاص می باشد همچنین شیوه ی امانت دهی به صورت ثبت در دفتر امانت است.

وی هدف از راه اندازی کتابخانه ی ویژه ی خردسالان 3 تا 6 ساله را بالا بردن سطح قوای بصری و گفتاری، همچنین تقویت حواس پنجگانه خردسالان، افزایش مهارت ها، توانایی های این گروه سنی و شکوفایی خلاقیت های آنها دانست که همین امر باعث جذب عضو، تقویت اعضای آینده و تثبیت آنها در کانون می شود.

لازم به ذکر است در پایان به اعضاء خردسال عروسک های کاغذی که با شیوه ی کاغذ و تا آماده شده بود اهدا شد.

پایان پیام/

کد خبر 324580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha