تاکید رییس جمهور به تسریع تکمیل پروژه های بالای 85 درصد

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تاکید رییس جمهور نسبت به تسریع تکمیل پروژه های بالای 85 درصد در سال جاری خبر داد.

محمدجواد کولیوند، نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص پروژه های عمرانی و تخصیص بودجه در این زمینه اظهار داشت: در هفته ای که گذشت، توزیع بودجه و دفترچه های مرتبط با آن میان نمایندگان مجلس توزیع شد و مبنای این توزیع درمان بر اساس 37 هزار میلیارد تومان درآمد دولت خواهد بود.


به گفته کولیوند در حال حاظر 4هزار و 200 پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که رئیس جمهور با توجه به دستور العملی که داده اند تکمیل پروژه های بالای 85 تسریع خواهد شد.

 

این مسوول در خصوص پروژه های استان البرز نیز تصریح کرد: در استان البرز نیز تکمیل بزرگراه شهید همت ، راه ریلی تهران - کرج، راه هشتگرد به طالقان، قطارشهری کرج - هشتگرد از جمله این پروژه های 85 درصدی است که در روند تکمیل آن تسریع خواهد شد.

 

کولیوند با ارزیابی اهمیت تاکید رییس جمهوری برتسریع در تکمیل پروژه های بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد: تامین بودجه لازم برای ادامه پروژه های قطارشهری درسال 93 و قول مساعدت رییس جمهوری برای تامین بودجه مورد نیاز پروژه های ازدستاوردهای این نشست بود.

 

گفتنی است؛ با توجه به پیگیری خبرگزاری شبستان برای ادامه پروژه ساخت دو بیمارستان در این استان ، اختصاص نیافتن بودجه جهت ساخت بیمارستان در کرج و فردیس از دیگر مشکلاتی است که نیازمند پیگیری مجدانه مسوولان امر خواهد بود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 324823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha