برگزاری محفل انس و مودت با حضور 100 نفر از پیشکسوتان در شهرکرد

خبرگزاری شبستان: با حضورمعاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی محفل انس و مودت با حضور100 نفر از پیشکسوتان شهرستان لردگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال وبختیاری، سیف الله مطلبی معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی امروز(27آذر) در جمع بازنشستگان سپاه شهرستان لردگان گفت: پرونده بازنشستگان نسبت به زمانی که شاغل بودند باید پاک‏تر و شفاف تر باشد.


وی افزود: من هر کجا که وارد شدم به عنوان یک پاسدار بیشتر شناخته شده هستم تا به عنوان یک مسئول سیاسی.


معاون سیاسی امنیتی خراسان شمالی اظهار داشت: پیشکسوتان سپاه همانگونه که ترکش های جنگ سخت را پذیرا بودند بایستی ترکش های جنگ نرم را نیز باور داشته باشند.
 

مطلبی با اشاره به اینکه در طول زمان انسان های برجسته ای بوده اند که به دلیل غفلت از خدا و عدم توجه به دین سقوط کرد اند ادامه داد: اگر از دعا، نماز اول وقت، محافل معنوی ، دینی و مذهبی فاصله بگیریم و از خدا غفلت کنیم مورد آسیب قرار می گیریم.


وی تصریح کرد: پیشکسوتان باید تجارب خود را به نسل جوان انتقال دهندآن هم تجاربی که بر پایه ایمان، اخلاص ، صداقت بوده است و من بارها گفته ام بهتر است یادواره شهدا را در دبیرستان ها برگزار کنید.


معاون سیاسی امنیتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فلش و جهت افتخار ما ولایت است و این موضوع را با قدرت و اقتدار دنبال می کنیم.


وی پشتیبانی از ملت و خدمت به مردم را یکی از اصل های، اصول گرایی دانست و گفت: اگر گروه ها و احزاب دیگر هم در این مسیر « ولایت مداری و خدمت به مردم»، قرار بگیرند از آنها حمایت می کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 324911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha