نیازمند پژوهش های کاربردی در مسائل فرهنگی هنری هستیم

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نیازمند پژوهش های کاربردی در مسائل فرهنگی هنری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شب گذشته در دیدار معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از نقش و جایگاه قابل تاملی برخوردار هستند.

وی افزود: در زمینه های مسائل علمی و پژوهشی نیازمند فعالیت بیشتری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم و لازم است با برنامه ریزی در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر دست یابیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فراگیری مهارت تدریس را از مهم ترین وظایف اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و ادامه داد: تربیت منابع انسانی و توجه به نیروی انسانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

وی ادامه داد: پژوهش های کاربردی در مساجد از جایگاه خوبی برخوردار نیست و برای رسیدن به جایگاه واقعی با برنامه ریزی مناسب باید در آن جهت حرکت نماییم.

 

حجت الاسلام قطبی افزود: اصفهان از ظرفیت ها و قابلیت های زیادی در سطح فرهنگی برخوردار است و اعضا کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان در روستاها و در سطح شهرستان ها فعالیت های فرهنگی هنری تاثیرگذاری انجام می دهند.

 

وی افزود: در استان اصفهان آمادگی راه اندازی یک مرکز علمی با محوریت رشته های مسجد محور را داریم و همچنین در زمینه های پژوهشی آمادگی گسترش فعالیت ها را داریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه اعضا و مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت پیشرفت هرچه بیشتر و پژوهش های کاربردی حرکت نماییم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 325006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha