شاخص های معماری ایرانی اسلامی در ساخت سالن اجلاس اصفهان رعایت شده است

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان گفت:شاخص های معماری ایرانی اسلامی در ساخت سالن اجلاس اصفهان رعایت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان که به همراه معاون عمرانی استانداری و شهردار اصفهان از مجموعه در حال احداث مرکز همایش های بین المللی اصفهان (سالن اجلاس) بازدید کرد و تاثیر این مجموعه را در رشد و توسعه استان غیرقابل انکار دانست.

 

استاندار اصفهان افزود: استان اصفهان که زمانی تراز اول بود، متاسفانه در حال حاضر در تراز سوم و چهارم قرار دارد.

 

وی ادامه داد: سیستم های نمایشگاهی و اقامتی همچون سالن اجلاس می تواند نقش موثری در بالا بردن تراز بین المللی شهری مثل اصفهان که ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و هنری بیشماری دارد،‌ ایفا نماید.

 

زرگرپور این مجموعه را برای جمهوری اسلامی ارزشمند دانست و تصریح کرد: نهادهای بین المللی هم اکنون آمادگی کامل دارند که همایش ها و اجلاس های خود را در ایران برگزار نمایند.

 

وی افزود: متاسفانه مکان و سالن مناسبی برای این منظور وجود ندارد و با تکمیل سالن اجلاس این درخواست تحقق خواهد یافت.

 

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: این سازه علیرغم اینکه بسیار مدرن است از بعد هنر اسلامی و ایرانی نیز غنی بوده و شاخص های معماری ایرانی اسلامی در آن رعایت شده است.

 

وی افزود: سالن اجلاس مجموعه ای کامل در برگیرنده بخش های تجاری، اداری و هتل بین المللی است که در واقع شاخص شهر اسلامی پیشرفته را تداعی می نماید.

 

زرگرپور اظهار داشت: خوشبختانه ساختار مدیریتی و اجرایی این پروژه تا کنون موفق عمل کرده و پیمانکار و مشاور پروژه با تعامل و همکاری که با استانداری و شهرداری دارند، مشغول فعالیت می باشند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان،‌ استاندار اصفهان بر اهمیت تکمیل این سازه تاکید کرد و اظهار داشت: برخی از کشورها از جمله جزایر بالی اندونزی با داشتن سالن اجلاس اهمیت ویژه یافته است.

 

زرگرپور همچنین معاون عمرانی خود را مامور کرد، با هماهنگی دستگاه های اجرایی استان پروژه های رینگ سوم و چهارم و قطار شهری و قطار سریع السیر را در جهت هماهنگ کردن اهداف اجرایی آنها مورد بازبینی قرار داده و هماهنگی و تعامل لازم را جهت انجام ماموریت های مشترک فراهم آورد.

 

پایان پیام/

کد خبر 325118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha