لزوم حل مشکل بافت تاریخی شیراز

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: 370 هکتار بافت تاریخی شیراز می طلبد تا مشکل محیط آن منطقه به گونه ای حل شود که در شان سومین حرم اهل بیت (ع) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، علی راستگو، عضو شورای اسلامی شهر شیراز عصر دیروز (28 آذر) در جمع مسئولین انجمن های اسلامی ادارات کل، بانک ها و کارخانجات استان فارس گفت: امروز مسئولان باید هوشمندانه حرکت کنند و ما امروز باید واقعیت ها را با مردم درمیان بگذریم.
 

وی با تاکید بر حل مشکلات با حرکتی جدید، تاکید کرد: 370 هکتار بافت تاریخی شیراز می طلبد تا مشکل محیط آن منطقه به گونه ای حل شود که در شان سومین حرم اهل بیت (ع) باشد.


عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به امکانات و پتانسیل موجود در این شهر، افزود: امروز اگر خوب بتوانیم از امکانات استفاده کنیم می توانیم به لحاظ بودجه بی نیاز عمل کنیم.


راستگو با اشاره به هجمه های دشمنان و فعالیت وهابیون، خاطرنشان کرد: جوانان ما با علاقمندی در فعالیت هایی نظیر حفظ قرآن شرکت می کنند و اگر خوب حمایت نشوند باید فرا جوابگو باشیم.


عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: غفلت در پاسخگویی به مردم ضربه زدن به خود و آخرت و آینده خودمان را به دنبال دارد.


وی با تاکید بر تعامل بیشتر انجمن های اسلامی با شورای شهر، تاکید کرد: مطالبه معضلات فرهنگی، مسائل و مشکلات مردمی با وفاق، دوستی، وحدت و انسجام حل می شود.


خاطرنشان می شود: چهارمین همایش انجمن های اسلامی ادارات کل، بانک ها و کارخانه های فارس به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با حضور حجت الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست این دبیرخانه، نعمت الله تقاء، مشاور فرهنگی امام جمعه شیراز و اعضای انجمن در سالن مجتمع فرهنگی و هنری حضرت زهرا (س) برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 325248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha