برخی انتصابات موجب نگرانی مردم است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی انتصابات در دولت تدبیر و امید موجب نگرانی مردم شده است، گفت: فتنه‌گران سال 88، حق هیچ‌گونه مسئولیت‌پذیری در نظام اسلامی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، جبار کوچکی‌نژاد در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان با اشاره به اینکه مردم از مسئولین رأس کار انتظار دارند که کسانی که در برهه‌های حساس در مسند قدرت بوده و مردم را تنها گذاشتند، پست اجرایی ندهند، اظهار کرد: مسئولیت‌دادن به کسانی که در فتنه 88، جوانان این مرز و بوم را تحریک کردند، موجب نگرانی مردم است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به مسئولین و وزرا هشدارهای لازم داده شده است، تصریح کرد: مسئولیت‌دادن به کسانی که در فتنه 88 دخالت داشته به شدت محکوم است.

 

وی تاکید کرد: از دولت انتظار می‌رود در انتصابات فرمانداران، مسئولین اجرایی و سیاسی از نیروهای توانمند استفاده شود.

 

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه به همه مسئولان امنیتی و اجرایی تاکید می‌شود در مقابل انتصابات تأمل برانگیز ساکت ننشیدند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران به میزان کافی از رأفت نظام اسلامی برخوردار شده‌اند و دیگر جایی در مسئولیت‌های اجرایی ندارند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حلقه‌های فتنه‌گران هم‌اکنون نشست‌هایی را برگزار کرده و برای مسئولیت‌های اجرایی برنامه‌ریزی می‌کنند، بیان کرد: فتنه‌گران و دشمنان بدانند مردم حماسه 9 دی را فراموش نکرده‌اند.

 

وی اذعان کرد: حماسه مردمی 9 دی، تجدید پیمان دوباره مردم با رهبری و شهدای انقلاب اسلامی بود که یک لحظه از آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا کوتاه نمی‌آیند.

 

پایان پیام/

کد خبر 325292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha