اربعین حسینی، روز قدرت نمایی نرم شیعیان جهان در مقابل استکبار جهانی

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی امر فقیه در استان البرز در خطبه عبادی سیاسی ظهر امروز 29 آذر گفت: اربعین حسینی روز قدرت نمایی نرم شیعیان جهان در مقابل استکبار جهانی است.

حجت الاسلام سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی امر فقیه در استان البرز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با توجه به فرارسیدن روز اربعین حسینی، اظهار داشت: جاذبه مغناطیسی اربعین و راهپیمایی 17 میلیونی مردم در این روز بزرگترین راهپیمایی جهان خواهد بود، که دنیا نظیر آن را ندیده است.


نماینده ولی امر فقیه در استان البرز با ارزیابی اهمیت راهپیمایی در روز اربعین حسینی تاکید کرد: قدرت نمایی نرم شیعیان جهان در مقابل زورگویان و سلطه طلبان روز اربعین است و اربعین نماد صبر شیعیان است.


به گفته حجت الاسلام حسینی همدانی، امروز استکبار به سرکردگی آمریکا با تمام قدرت در مقابل دین اسلام ایستاده است، با این هدف که آن را نابود کنند اما روحیه حسینی مانع تحقق اهداف آنها شده است.

 

این مسوول با اشاره به پایبند نبودن دولت های استکبار به توافق ها توضیح داد: اعمال تحریم های جدید باز هم جهانیان و ایرانیان بر بی اعتماد بودن استکبار و آمریکا صحه گذاشتند و نشان دادند که به هیچ توافقی پایبند نیستند.

 

حجت الاسلام حسینی همدانی با بیان این مهم که غنی سازی بهانه است، عنوان کرد: آنها با هویت و دین ما مشکل دارند و می خواهند آن را از ما بگیرند، غافل از آنکه ما مانند همیشه ایستاده ایم و به هیچ کسی باج نخواهیم داد.

 

امام جمعه کرج در ادامه خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز تصریح کرد: وحدت بین این دو نهاد بااهمیت برای دستیابی به سعادت جامعه لازم است و تلاش ما باید ترویج این فرهنگ باشد.

 

به گفته این مسوول، همگرایی دو نهاد حوزه و دانشگاه تاثیرات قابل توجهی در بطن جامعه ایجاد می کند و با ایجاد اندیشه های نو همه مردم از آثار مثبت آن منتفع خواهند شد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج همچنین در آستانه سال نو میلادی، سالروز تولد حضرت مسیح (ع) را به مردم جهان تبریک گفت.


پایان پیام/
 

کد خبر 325307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha