ایجاد اشتغال برای یک هزار و 700 مددجوی کمیته امداد قزوین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از ایجاد اشتغال برای یکهزار و 700 مدجوی تحت حمایت کمیته امداد طی هشت ماهه سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، هدایت صفری در دیدار با مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان قزوین بیان کرد: لازم است از اهتمام و توجه مسئولان و دست اندرکاران صندوق مهر امام رضا (ع) به اشتغال به خصوص اشتغال در روستاها تشکر کنیم.
 

وی ادامه داد: خداوند سبحان را از این موضوع شاکریم که همراهی ها در روند کارها، تسهیل ایجاد کرد به طوری که با تعامل شما و همت مجموعه کمیته امداد طی هشت ماهه سال جاری بیش از یک هزار و 700 اشتغال زایی داشته ایم که منجر به خودکفایی خانواده های زیر پوشش شده است.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: همچنین بیش از یکهزار و 200 درخواست برای اشتغال در سامانه رصد به ثبت رسیده است.
 

وی تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در بحث ایجاد اشتغال نسبت به تعهدات خویش که در کارگروه اشتغال استانداری مشخص شده، عملکرد خوبی داشته است.
 

صفری توضیح داد: بنای کمیته امداد این نیست که تنها به موضوع معیشت خانواده ها بپردازد بلکه ما به دنبال آن هستیم که برای خانواده ها درآمد پایدار را از طریق ایجاد اشتغال و حمایت های معنوی فراهم کنیم تا استقلال معیشتی خانواده ها به عنوان اصلی مهم به اجرا درآید.
 

وی یادآور شد: رویکرد امداد ایجاد اشتغال و احیای فرهنگ کار در خانواده هاست از این رو وقتی شاهد ورود برخی افراد جدید به دلایل مختلف به خانواده امداد به عنوان افراد تحت حمایت هستیم کمیته امداد امام (ره) برای خروج خانواده ها از این چرخه از طریق ایجاد اشتغال و خودکفایی گام های مثبتی برداشته و نتایج خوبی در این راستا گرفته است.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین یادآور شد: برخی موانع موجب کند شدن پرداخت تسهیلات شده که با تعامل و هم افزایی می توان این روند را بهبود بخشید و شرایط را برای پرداخت سهل تر تسهیلات فراهم کرد.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین؛ در ادامه مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان قزوین گفت: ما آمادگی داریم تا با تعامل و همفکری بتوانیم کمیته امداد را در اجرای برنامه هایش یاری دهیم.
 

علی عبدالهی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای رفع فقر و محرومیت تلاش های زیادی داشته است که این روند باید با تعامل و همراهی دیگر دستگاه ها ارتقاء یابد که در این میان صندوق مهر امام رضا (ع) برای تسهیل در انجام این روند آمادگی خود را اعلام می کند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 325439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha