پیاده روی اربعین حسینی از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران

راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی دوشنبه 2 دی ماه همزمان با اربعین حسینی از حرم حضرت معصومه(س) پس از قرائت زیارت اربعین آغاز می شود و با عرض تسلیت به ساحت مقدس امام عصر(ع) در مسجد جمکران پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان، راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی فردا دوشنبه همزمان با اربعین حسینی از حرم حضرت معصومه(س) آغاز می شود و با عرض تسلیت به ساحت مقدس امام عصر(ع) در مسجد جمکران پایان می یابد.
بنابراین گزارش، این مراسم از ساعت 13 با اجتماع هیئت های مذهبی در حرم حضرت معصومه(س) با خواندن زیارت اربعین آغاز شده و پس از حدود 4 ساعت به جمکران می رسند و در صحن جمکران تجمع کرده و مراسم اربعین حسینی را برگزار می‌کنند.
در انتهای مراسم، آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) سخنرانی خواهد کرد و مراسم با اقامه نماز جماعت در جمکران به پایان می رسد.
مسیر راهپیمایی از خیابان ارم آغاز شده و پس از طی مسیر از چهارراه شهدا، خیابان معلم، میدان روح‌الله، میدان معلم و بلوار پیامبر اعظم(ص) در مسجد مقدس جمکران خاتمه می یابد. در طول مسیر ایستگاه‌های صلواتی از ناحیه مراکز و هیئت‌های مذهبی راه‌اندازی می شود و سعی بر آن است که هر مجموعه‌ای نقش خود را به خوبی انجام دهد.
شایان ذکر است، برای بازگرداندن عزادارن از جمکران به شهر قم 70 دستگاه اتوبوس، 100 ون و 100 تاکسی تدارک دیده شده است که به صورت رایگان به مردم خدمت‌رسانی می کنند.


پایان پیام/

کد خبر 325780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha