جانبازان ارتش نمادهای درخشان دفاع مقدس هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان با بیان اینکه جانبازان ارتش نمادهای درخشان دفاع مقدس هستند، گفت: شهید علی محمدی که یک ارتشی دلباخته ولایت بود بعد از سال ها تحمل درد و رنج به دیدار معبود خود شتافت.ص

امیر سرتیپ 2 ستاد منصور خمری، ارشد آجا در استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی و فرمانده لشکر30 پیاده گرگان، صبح امروز (1 دی) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: لشکر30 پیاده گرگان امروز میزبان لاله شهیدی است که 30 سال پیش برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه های نبرد شتافت و روز گذشته بر اثر جراحات به دیار حق شتافت.


وی افزود: جانبازانی که سال های سال تحمل دردهای ناشی از جنگ را به دنبال دارند مقامی بزرگ دارند و امروز عنوان شهادت برازنده این بزرگواران است.


خمری با اشاره به شهید علی محمدی، تصریح کرد: جانبازان ارتش نمادهای درخشان و درختان مقاوم نسل هشت سال دفاع مقدس هستند که امروز یک به یک از میان ما رخت بر می بندند و ما هستیم که باید راه این شهیدان را ادامه دهیم.
 

فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان خاطرنشان کرد: شهید اسماعیل علی محمدی در سال 64 در عملیات سومار که جزو تیپ 40 سراب بود دچار قطع نخاع می شود و در حالی که دلاورمردان ارتش در این عملیات رشادتمندانه جنگیدند وی به علت عارضه شدید نتوانست در خدمت نظام باشد و امروز 28 سال بعد از این حادثه می بینیم که پس از تحمل سال ها درد و رنج به دیدار همرزمان شهیدش پیوست.


وی ادامه داد: راه و رسم شهادت کورشدنی نیست و در باغ شهادت را نبستند و می بینیم که از هر گوشه این خاک گلگون کفن هر روز پرنده شهیدی به آسمان پر می کشد و لذا باید همواره در این را قدم برداریم و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 325855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha