بیش از300 پروژه راه و شهرسازی در سطح استان اردبیل تکمیل می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه بیش از 300 پروژه راه و شهرسازی در سطح استان اردبیل در دست اجرا است، گفت: کمبود اعتبارات روند تکمیل این پروژه ها را کند کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، پیش از ظهر امروز( 1 دی) در مراسم تجلیل از راهداران نمونه استان اردبیل، اظهار داشت: به هیچ وجه نمی توان تلاش های شبانه روزی راهداران عزیز را با لوح سپاس و مراسم تجلیل جبران کرد چراکه کار راهداران پاداش معنوی دارد.


وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 درصد جاده‌های استان اردبیل ایمن‌سازی و بهسازی شده است، افزود: بیش از هفت هزار و 500 شاخه گاردریل در جاده‌های استان نصب شده است و مابقی جاده ها نیز به زودی ایمن سازی و نقاط حادثه خیز آن مرتفع می شود.


حیدری با اشاره به اعتبارت ناچیز در ایمن سازی و بهسازی جاده ها، ادامه داد: در سال 92 مقرر شده بود که از محل اعتبارات استانی 40 میلیارد تومان به اداره راه و شهرسازی اختصاص یابد ولی این رقم به چهار میلیارد تومان کاهش یافت که با این وضعیت ما دچار کمبود اعتبارت برای تکمیل پروژه ها شدیم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، با بیان اینکه بیش از 200 کیلومتر از راه‌های استان اردبیل روکش آسفالت شده‌اند، تصریح کرد: عمده مشکلات راه های مواصلاتی استان اردبیل فرسودگی آسفالت است و ما در این راستا نزدیک به 180 کیلومتر جاده روستایی آسفالت و 110 کیلومتر جاده روستایی احداث کرده ایم.


این مقام مسئول با بیان اینکه در 1.5 سال گذشته نزدیک به 500 متر‌مربع لکه‌گیری راه های مواصلاتی نیز در استان اردبیل صورت گرفته است، عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اولین مرکز راه و شهرسازی در کشور است که سند راهبردی را تدوین کرده است.


حیدری در پایان سخنان خود توسعه متوازن شهرها، عدالت در مسکن، ارتقای محورهای ارتباطی، بهبود ایمنی و بحث تعالی سازمانی را پنج محور این سند راهبردی بیان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 325906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha