شهادت شورانگیزترین و بزرگترین ارزش های والای اسلامی و انقلاب است

خبرگزاری شبستان: ارشد سازمان عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران گفت: شهادت سرباز سرافراز اسلام اسماعیل علی محمدی در آستانه اربعین حسینی بزرگترین ارزش های والای اسلامی و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا الله قلی، ارشد سازمان عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران، امروز (1 دی) در حاشیه مراسم تشییع شهید اسماعیل علی محمدی جانباز 70 درصدی گرگانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: ایثار و شهادت واژه مقدسی است که در شکل های مختلف تجلی پیدا می کند و عروج ملکوتی جانباز یادگار هشت سال دفاع با تحمل رنج در مدت 28 سال از سال 63 تا امروز خود مصداق بارز این واژه است اما والاترین مراتب رفتار ایثارگرانه و شهادت را می توان در عرصه جهاد در راه خدا مشاهده کرد.


وی افزود: شهادت سرباز سرافراز اسلام اسماعیل علی محمدی در آستانه اربعین حسینی که با نوشیدن شربت شهادت به قداست و عظمت عاشورائیان پیوست بزرگترین ارزش های والای اسلامی و انقلاب است.


حجت الاسلام الله قلی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حیات و شکوه و پایداری و بالندگی خود را مرهون این فداکاری ها و گذشت ها می داند که امروز استقبال پرشور مردم گرگان در مراسم تشییع پیکر این یادگار دفاع مقدس شهید بزرگوار اسماعیل علی محمدی را در برداشت.


وی ادامه داد: امروز تمامی مسئولان نسبت به ارزش های دینی و پر رنگ کردن نمادهای اسلامی از جمله شهادت و ایثارگری ها و از خودگذشتگی این قهرمانان واقعی که از مصادیق تعظیم شعائر اسلامی است و اثر ماندگار پر برکت ملت و امام شهداست باید توجه ویژه داشته باشند و به عنوان بزرگترین ارزش آن را پاس بدارند.


پایان پیام/

 

کد خبر 325933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha